For første gang idag så så jeg den lille sparke fra utsiden
ååå, herlig ❤ Selvfølgelig når samboeren er bortreist
Merker mer og mer bevegelser for hver dag som går nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er herlig å få bekreftelse fra de små, at de har det braSå fantastiskgleder meg selv til å kunne se og kjenne det på utsiden, men koser meg masse når jeg kjenner henne fra innsiden
![]()
Så herligFor første gang idag så så jeg den lille sparke fra utsidenååå, herlig ❤ Selvfølgelig når samboeren er bortreist
Merker mer og mer bevegelser for hver dag som går nå
![]()
Ja kjempegøySå herlig
Hvor langt er du på vei nå?
Gleder meg til mannen kan få kjenne på utsiden her også![]()
Haha, fin stil!!Lillegutt har funnet en "comfy" stil å ligge i, og når han ligger sånn, så kjenner jeg ikke mye siden han sparker i morkaken istedet for framme![]()
![]()
Kjenner så smått noe, men kan forveksles med luft. Ikke det samme som å kjenne de gode dultenemen når han snur seg helt i en annen stilling igjen, DA kjenner jeg det!
Lillegutt har funnet en "comfy" stil å ligge i, og når han ligger sånn, så kjenner jeg ikke mye siden han sparker i morkaken istedet for framme![]()
![]()
Kjenner så smått noe, men kan forveksles med luft. Ikke det samme som å kjenne de gode dultenemen når han snur seg helt i en annen stilling igjen, DA kjenner jeg det!
Comfy, ja! Haha, utrolig hva som foregår der inne! Skulle gjerne hatt en liten luke og kikket inn av og til Da ligger du litt foran meg. Jeg er 17 uker over helgaJa kjempegøy![]()
Ja, da blir det litt mer virkelig for mannfolka også tenker jeg.. Vi kjenner det jo allerede, har voksende mage osv.. sikkert rart å være mannen oppi alt dette xD
Er 17 uker i morgen![]()
Deilig å ha kommet så langt!Da ligger du litt foran meg. Jeg er 17 uker over helga
Gleder meg veldig til vi kjenner liv hver dag![]()