Avstemning navn til skjult gruppe

Hva skal den skjulte gruppa hete?

• Julibarna2024

Votes: 21 40,4%
  • Juligavene

Votes: 4 7,7%
  • Julispirene2024

Votes: 8 15,4%
  • Julistjernene

Votes: 2 3,8%
  • Juliknuppene2024

Votes: 10 19,2%
  • Julistrålen2024

• Juliknøttene2024

Votes: 9 17,3%
  • Julikulene

Votes: 13 25,0%
  • Julihjerter2024

Votes: 16 30,8%
  • Juliskattene

Votes: 7 13,5%
  • Jubeljuli

Votes: 9 17,3%
  • Julikuli

Votes: 10 19,2%
  • Julifruttene2024

• Antall som har svart
    52
  • Avstemningen er avsluttet .
Under terminliste og presentasjonstråd står det hvordan dere får tilgang til skjult :happy:
Jeg fant det, tusen takk :) jeg finner bare ikke termingruppa, for i den (Juli 2024) er det kun 3 innlegg som jeg får opp, men noen har skrevet at de har 5000 innlegg der. Noe jeg ikke kan se.. :crybaby2så jeg forstår ikke hvilken gruppe jeg må ha 50 innlegg i før jeg kan søke om medlemsskap i den skjulte gruppen :dead: unnskyld *gravidhjerne*

Ah, det gir mening. Da skjønner jeg litt mer, prøvde selv å skjønne hvordan man ble medlem i den skjulte gruppa :happy: Får skrive litt innlegg da :) Og har forstått det slik at man må ha vært medlem i 1 måned også :bored:?
Har du funnet ut av hvilken termingruppe vi må skrive 50 innlegg i før vi kan bli medlemmer? Herregud føler meg som verdens dummeste menneske akkurat nå :hilarious: Ja, man må ha vært medlem av selve Babyverden i 1 måned slik jeg skjønner det :)

Jeg fant det, tusen takk :) jeg finner bare ikke termingruppa, for i den (Juli 2024) er det kun 3 innlegg som jeg får opp, men noen har skrevet at de har 5000 innlegg der. Noe jeg ikke kan se.. :crybaby2så jeg forstår ikke hvilken gruppe jeg må ha 50 innlegg i før jeg kan søke om medlemsskap i den skjulte gruppen :dead: unnskyld *gravidhjerne*
Når du er inne på juli 2024, så toppen er det noen tråder som heter våre leker, presantasjonstråd osv. alle de trådene nedover er termingruppa juli2024 -
IMG_3589.png
For å oppnå de innleggene du må ha for å få tilgang til skjult må du bare kommentere og skrive i de forskjellige trådene.
Håper det ga mening ❤️

Ah, det gir mening. Da skjønner jeg litt mer, prøvde selv å skjønne hvordan man ble medlem i den skjulte gruppa :happy: Får skrive litt innlegg da :) Og har forstått det slik at man må ha vært medlem i 1 måned også :bored:?
Stemmer! :love017

Hvor lang tid kan vi regne med å vente på og få tilgang? Jeg sendte melding på tirsdag ☺️

Back
Topp