Avstemning navn til skjult gruppe

Hva skal den skjulte gruppa hete?

• Julibarna2024

Votes: 21 40,4%
  • Juligavene

Votes: 4 7,7%
  • Julispirene2024

Votes: 8 15,4%
  • Julistjernene

Votes: 2 3,8%
  • Juliknuppene2024

Votes: 10 19,2%
  • Julistrålen2024

• Juliknøttene2024

Votes: 9 17,3%
  • Julikulene

Votes: 13 25,0%
  • Julihjerter2024

Votes: 16 30,8%
  • Juliskattene

Votes: 7 13,5%
  • Jubeljuli

Votes: 9 17,3%
  • Julikuli

Votes: 10 19,2%
  • Julifruttene2024

• Antall som har svart
    52
  • Avstemningen er avsluttet .
Ser ikke at noen andre har emoji? Lyseblått går veldig i ett med den grå bakgrunnen da, hvilke andre farger er det? En litt glad sommerfarge? :happy: Men egentlig samme for meg. Vil folk stemne over det og? :happy090 Eller skal @Poullain bare sende inn snart?

Tror ikke vi kan få med emoji men jeg kan ta feil. Venter på å sende inn fram til vi har en farge :) Men kan jo spør om vi kan ha emoji, skader ikke å spør ;)

Hvis ikke vi kan ha emoji kan vi jo kanskje ha gul farge da, sommer og sol liksom :love2

Hvis ikke vi kan ha emoji kan vi jo kanskje ha gul farge da, sommer og sol liksom :love2
Tror ikke vi kan få med emoji men jeg kan ta feil. Venter på å sende inn fram til vi har en farge :) Men kan jo spør om vi kan ha emoji, skader ikke å spør ;)
Ser ikke at noen andre har emoji? Lyseblått går veldig i ett med den grå bakgrunnen da, hvilke andre farger er det? En litt glad sommerfarge? :happy: Men egentlig samme for meg. Vil folk stemne over det og? :happy090 Eller skal @Poullain bare sende inn snart?
Har sett emoji på andre! April 24 har hjerte for eksempel

Spiller ingen rolle for meg hvilken :) Men om jeg skulle valgt, kanskje den dypeste gule eller mint. Bare å sende inn snart!

Så koselig med skjult og banner, gleder meg. Godt valgt, folkens! :Heartred

Lurte på det samme ☺️
Fant ut at at det er visst en termingruppe for oss som har termin i juli 2024, men også en skjult gruppe for de som har termin i 2024. Tror vi kan få bannere hvis vi er med i den skjulte gruppa? :bored: Jeg prøver å forstå hvordan jeg kan bli medlem i den skjulte gruppa, men man må visst ha skrevet 50 innlegg i termingruppa si først osv :)

Fant ut at at det er visst en termingruppe for oss som har termin i juli 2024, men også en skjult gruppe for de som har termin i 2024. Tror vi kan få bannere hvis vi er med i den skjulte gruppa? :bored: Jeg prøver å forstå hvordan jeg kan bli medlem i den skjulte gruppa, men man må visst ha skrevet 50 innlegg i termingruppa si først osv :)
Ah, det gir mening. Da skjønner jeg litt mer, prøvde selv å skjønne hvordan man ble medlem i den skjulte gruppa :happy: Får skrive litt innlegg da :) Og har forstått det slik at man må ha vært medlem i 1 måned også :bored:?

Back
Topp