Lyseblå med sol/emoji? Som en sommerhimmel?Ja
Usikker på det med emoji jeg også .
Folk kan komme med forslag til farge
Julibarna 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lyseblå med sol/emoji? Som en sommerhimmel?Ja
Usikker på det med emoji jeg også .
Folk kan komme med forslag til farge
Hvis ikke vi kan ha emoji kan vi jo kanskje ha gul farge da, sommer og sol liksom
Tror ikke vi kan få med emoji men jeg kan ta feil. Venter på å sende inn fram til vi har en farge Men kan jo spør om vi kan ha emoji, skader ikke å spør
Har sett emoji på andre! April 24 har hjerte for eksempelSer ikke at noen andre har emoji? Lyseblått går veldig i ett med den grå bakgrunnen da, hvilke andre farger er det? En litt glad sommerfarge? Men egentlig samme for meg. Vil folk stemne over det og? Eller skal @Poullain bare sende inn snart?
Da regner jeg med at det skal gå braHar sett emoji på andre! April 24 har hjerte for eksempel
Jaa mint er fint? Passer med emoji også, om det blirSpiller ingen rolle for meg hvilken Men om jeg skulle valgt, kanskje den dypeste gule eller mint. Bare å sende inn snart!
Enig! Mint!Hvis folk ønsker å ha en sol bak navnet, så blir det best med mint, solen forsvinner med den andre gul fargen
Da sender jeg inn i løpet av formiddagenEnig! Mint!
Åå så koselig Du vet du er gravid når du blir rørt av dette!Da sender jeg inn i løpet av formiddagen
Julibarna2024 med mintfarge
Dette blir så braDa sender jeg inn i løpet av formiddagen
Julibarna2024 med mintfarge
Lurte på det sammeHei Nå er jeg kanskje helt på jordet her, men hvordan legger jeg til banner «Julibarna2024» til profilen min?
Fant ut at at det er visst en termingruppe for oss som har termin i juli 2024, men også en skjult gruppe for de som har termin i 2024. Tror vi kan få bannere hvis vi er med i den skjulte gruppa? Jeg prøver å forstå hvordan jeg kan bli medlem i den skjulte gruppa, men man må visst ha skrevet 50 innlegg i termingruppa si først osvLurte på det samme
Hei Nå er jeg kanskje helt på jordet her, men hvordan legger jeg til banner «Julibarna2024» til profilen min?
Lurte på det samme
Ah, det gir mening. Da skjønner jeg litt mer, prøvde selv å skjønne hvordan man ble medlem i den skjulte gruppa Får skrive litt innlegg da Og har forstått det slik at man må ha vært medlem i 1 måned også ?Fant ut at at det er visst en termingruppe for oss som har termin i juli 2024, men også en skjult gruppe for de som har termin i 2024. Tror vi kan få bannere hvis vi er med i den skjulte gruppa? Jeg prøver å forstå hvordan jeg kan bli medlem i den skjulte gruppa, men man må visst ha skrevet 50 innlegg i termingruppa si først osv