Venterpåsistemann
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Alle har opptil 3 stemmer
Vi bør kanskje ha 2024 bak alle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja 2024 bak alleAlle har opptil 3 stemmer
Samme herKlarer ikke lese julikulene som noe annet enn jul i kulene
Samme her, og synst det var så rart vi skulle ha julerelatert navn når vi føder midt på varmeste sommerenKlarer ikke lese julikulene som noe annet enn jul i kulene
Ja , jeg skal fikse det .Enig - synes det uansett må stå 2024 bak, er ikke det litt av poenget hvis man er her på forumet over tid også?
Kan du ikke endre alle til å være 2024, @Venterpåsistemann, sånn at ikke folk bare stemmer på dem som det står 2024 på nå bare pga. tallene?
Det går ikke å endre det :/ , men blir 2024 bak alle uansett ja . Det har jo blitt en del stemmer på de uten 2024 også .Enig - synes det uansett må stå 2024 bak, er ikke det litt av poenget hvis man er her på forumet over tid også?
Kan du ikke endre alle til å være 2024, @Venterpåsistemann, sånn at ikke folk bare stemmer på dem som det står 2024 på nå bare pga. tallene?
Ja, helt enig! Da gjør det jo ingentingDet går ikke å endre det :/ , men blir 2024 bak alle uansett ja . Det har jo blitt en del stemmer på de uten 2024 også .
Det viktigste er vel at det kommer 2024 bak når vi får den skjulte gruppa
@Poullain har meldt seg om jeg ikke husker feilNår er fristen for å stemme? Og har noen meldt seg som tilgangsansvarlig?
Kun hvis ingen andre vil gjøre det, har masse tid til å gjøre det@Poullain har meldt seg om jeg ikke husker feil
Jeg har ikke satt noen frist enda . Noen forslag ?Når er fristen for å stemme? Og har noen meldt seg som tilgangsansvarlig?
Skal vi ha frist snart da? Så får vi skjultJeg har ikke satt noen frist enda . Noen forslag ?
Det er ei som har meldt seg
Skal vi ha frist snart da? Så får vi skjult
Vi kan sette frist ut dagen ja så vi får skjult snart .Frist ut dagen?
Ser ut som vi har en vinner da? Kan man ha emoji i navnet? Er vel ikke vits å vente med å sende inn til i morgen? Men hvilken farge skal den ha?Burde vi ha en sol bak navnet, siden det er juli-bebbiser?
JaSer ut som vi har en vinner da? Kan man ha emoji i navnet? Er vel ikke vits å vente med å sende inn til i morgen? Men hvilken farge skal den ha?