Venterpåsistemann
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Alle har opptil 3 stemmer 
Vi bør kanskje ha 2024 bak alle?
Vi bør kanskje ha 2024 bak alle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja 2024 bak alleAlle har opptil 3 stemmer
Vi bør kanskje ha 2024 bak alle?![]()

Samme herKlarer ikke lese julikulene som noe annet enn jul i kulene![]()

Samme her, og synst det var så rart vi skulle ha julerelatert navn når vi føder midt på varmeste sommerenKlarer ikke lese julikulene som noe annet enn jul i kulene![]()

Ja , jeg skal fikse detEnig - synes det uansett må stå 2024 bak, er ikke det litt av poenget hvis man er her på forumet over tid også?
Kan du ikke endre alle til å være 2024, @Venterpåsistemann, sånn at ikke folk bare stemmer på dem som det står 2024 på nå bare pga. tallene?![]()
Det går ikke å endre det :/ , men blir 2024 bak alle uansett jaEnig - synes det uansett må stå 2024 bak, er ikke det litt av poenget hvis man er her på forumet over tid også?
Kan du ikke endre alle til å være 2024, @Venterpåsistemann, sånn at ikke folk bare stemmer på dem som det står 2024 på nå bare pga. tallene?![]()
Ja, helt enig! Da gjør det jo ingentingDet går ikke å endre det :/ , men blir 2024 bak alle uansett ja. Det har jo blitt en del stemmer på de uten 2024 også
.
Det viktigste er vel at det kommer 2024 bak når vi får den skjulte gruppa![]()
@Poullain har meldt seg om jeg ikke husker feilNår er fristen for å stemme? Og har noen meldt seg som tilgangsansvarlig?![]()
Kun hvis ingen andre vil gjøre det, har masse tid til å gjøre det@Poullain har meldt seg om jeg ikke husker feil![]()
Jeg har ikke satt noen frist enda . Noen forslag ?Når er fristen for å stemme? Og har noen meldt seg som tilgangsansvarlig?![]()
Skal vi ha frist snart da? Så får vi skjultJeg har ikke satt noen frist enda . Noen forslag ?
Det er ei som har meldt seg![]()

Skal vi ha frist snart da? Så får vi skjult![]()
Vi kan sette frist ut dagen ja så vi får skjult snartFrist ut dagen?![]()
Ser ut som vi har en vinner da? Kan man ha emoji i navnet? Er vel ikke vits å vente med å sende inn til i morgen? Men hvilken farge skal den ha?Burde vi ha en sol bak navnet, siden det er juli-bebbiser?
![]()
JaSer ut som vi har en vinner da? Kan man ha emoji i navnet? Er vel ikke vits å vente med å sende inn til i morgen? Men hvilken farge skal den ha?