Avstemning: Navn på skjult forum

Hva skal Juni 2017's skjulte forum hete?

  • BiJ17

    Votes: 0 0,0%
  • Sommerbarna 2017

    Votes: 2 3,3%
  • Midtsommerbarna 2017

    Votes: 14 23,0%
  • Sommerfuglene 2017

    Votes: 29 47,5%
  • Junilykke 2017

    Votes: 20 32,8%
  • Junilooneys 2017

    Votes: 6 9,8%

  • Antall som har svart
    61
  • Avstemningen er avsluttet .
Poenget hennes var vel at når det skjulte kommer slutter det å være noen svarer på dine innlegg, da alle er på det skjulte forumet.

Oja! Da skjønner jeg, misforsto den :) Ser dårlig ut for meg og som er nødt til å vente en mnd før jeg får bli med hvis de aller fleste slutter å svare her :/
 
Stemt
Med forrige ga jeg opp hele det lukkede forumet, da jeg hadde termin sent og kom da sent inn. Var håpløst for meg å få nok innlegg, da det ikke var flere å skrive med når så og si alle hadde flytta over nesten før jeg kom inn... Men travle dager er det ikke så lett å få nok innlegg så fort.
Så synd man må ha så mange som 50 innlegg.
Det er fort gjort å få 50 inlegg:) reglene for å komme inn er jo likt for alle heldigvis:)
 
Oja! Da skjønner jeg, misforsto den :) Ser dårlig ut for meg og som er nødt til å vente en mnd før jeg får bli med hvis de aller fleste slutter å svare her :/
Stemt
Med forrige ga jeg opp hele det lukkede forumet, da jeg hadde termin sent og kom da sent inn. Var håpløst for meg å få nok innlegg, da det ikke var flere å skrive med når så og si alle hadde flytta over nesten før jeg kom inn... Men travle dager er det ikke så lett å få nok innlegg så fort.
Så synd man må ha så mange som 50 innlegg.
Ikke ta sorgene på forskudd her nå :p er ingen som sier at man plutselig slutter å svare på vanlig forum fordi det kommer et skjult :p sist jeg var medlem i et gruppe så hadde jeg termin den aller siste dagen og jeg fikk fort 50 inlegg og kom inn på skjult :) opp med humøret damer :p
 
Ikke ta sorgene på forskudd her nå :p er ingen som sier at man plutselig slutter å svare på vanlig forum fordi det kommer et skjult :p sist jeg var medlem i et gruppe så hadde jeg termin den aller siste dagen og jeg fikk fort 50 inlegg og kom inn på skjult :) opp med humøret damer :p

50 innlegg er ikke noe problem, er være at jeg meldte meg inn i går å må være medlem i 30 dager først :)
 
50 innlegg er ikke noe problem, er være at jeg meldte meg inn i går å må være medlem i 30 dager først :)
Skjønner.. men det går veldig fort heldigvis da :D men så på den andre tråden at du ville endre kriteriene, så lag en tråd:)
 
Poenget hennes var vel at når det skjulte kommer slutter det å være noen svarer på dine innlegg, da alle er på det skjulte forumet.
Det pleier ikke skje..
 
For oss som er nye på dette her, hva er forskjellen på skjult forum her, og vanlig?
 
For oss som er nye på dette her, hva er forskjellen på skjult forum her, og vanlig?
Det som skrives på skjult ligger ikke ute åpent på nettet, hvis du googler så finner du ikke tråder fra skjult..det gjør du på det åpne forumet..
 
Det som skrives på skjult ligger ikke ute åpent på nettet, hvis du googler så finner du ikke tråder fra skjult..det gjør du på det åpne forumet..
Aha. Takk :) Blir man invitert inn i den skjulte? Eller hvordan fungerer det? :)
 
Det er fort gjort å få 50 inlegg:) reglene for å komme inn er jo likt for alle heldigvis:)

Ja, reglene er like for alle. Men for de som har termin i starten av mnd, kan ha vært her inne rundt 4 uker lengre enn de som har termin mot slutten av mnd. Og vil jo da ha mye bedre tid på å få disse 50 innleggene.
Og da når de fleste har gått over på skjult, er det ikke så mange igjen her til å lage tråder å kommentere på for de som ikke har vært her så mange dagene.
Så ja, reglene er like. Men blir alikevel store forskjeller.
Hilsen ei som har erfart akkurat dette selv...
 
Aha. Takk :) Blir man invitert inn i den skjulte? Eller hvordan fungerer det? :)
Kravene for skjult står i en egen tråd nesten øverst her inne:)
Du må be om tilgang når du har oppfylt dem:)
 
Ja, reglene er like for alle. Men for de som har termin i starten av mnd, kan ha vært her inne rundt 4 uker lengre enn de som har termin mot slutten av mnd. Og vil jo da ha mye bedre tid på å få disse 50 innleggene.
Og da når de fleste har gått over på skjult, er det ikke så mange igjen her til å lage tråder å kommentere på for de som ikke har vært her så mange dagene.
Så ja, reglene er like. Men blir alikevel store forskjeller.
Hilsen ei som har erfart akkurat dette selv...
Jeg hadde termin siste dagen i mnd sist svangerskap og opplevde ikke dette:) og jeg tviler på at folk slutter å være her ute pga skjult:) tror ikke vi burde ta sorgene på forskudd og "bestemme seg" for at det blir sånn. Det blir for dumt syns jeg. 4 uker er kort med tanke på vi er gravide i 4 uker :p dette ordner seg, ikke bruk mer energi på detta :D
 
Ja, reglene er like for alle. Men for de som har termin i starten av mnd, kan ha vært her inne rundt 4 uker lengre enn de som har termin mot slutten av mnd. Og vil jo da ha mye bedre tid på å få disse 50 innleggene.
Og da når de fleste har gått over på skjult, er det ikke så mange igjen her til å lage tråder å kommentere på for de som ikke har vært her så mange dagene.
Så ja, reglene er like. Men blir alikevel store forskjeller.
Hilsen ei som har erfart akkurat dette selv...
Jeg har erfart nesten det motsatte, var mest liv på det åpne forumet;)
Så ikke ta sorgene på forskudd:)
 
Jeg har erfart nesten det motsatte, var mest liv på det åpne forumet;)
Så ikke ta sorgene på forskudd:)
Det var min erfaring også. Ikke noe å tenke på det.
 
Bare skriver utifra egen erfaring. Var ingen kritikk mot noen, og regner med at alt kommer til å gå bra
Kjempe fint at det fortsatt vil være noen her også.
Jeg er selv innenfor, så har ingen sorger å ta på forskudd og har ikke bestemt meg for noen ting... Fortalte kun om en tidligere erfaring, som sagt.
 
Stem i vei. Avsluttes på fredag.
 
Men nå har vi jo fylt opp t.o.m 30/6. Det vil komme nye ganske lenge, vi kan vel ikke vente på alle??:)
 
Back
Topp