Avstemning: Navn på skjult forum

Hva skal Juni 2017's skjulte forum hete?

  • BiJ17

    Votes: 0 0,0%
  • Sommerbarna 2017

    Votes: 2 3,3%
  • Midtsommerbarna 2017

    Votes: 14 23,0%
  • Sommerfuglene 2017

    Votes: 29 47,5%
  • Junilykke 2017

    Votes: 20 32,8%
  • Junilooneys 2017

    Votes: 6 9,8%

  • Antall som har svart
    61
  • Avstemningen er avsluttet .

LilleGull1517

Forumet er livet
Junibarna 2015
Sommerfuglene 2017
Da var det klart for avstemning om navn på den skjulte gruppen. Jeg har satt en begrensning på 7 dager, men jeg regner med at vi bestemmer oss for navn før den tid. Man kan stemme på så mange navn man vil, og man kan endre valget sitt om man ombestemmer seg :) Hvis du ikke stemmer er det ikke lov til å klage på navnet i ettertid ;)

OBS: Hvis dere taster på appen
Dere kan ikke stemme på appen. Hvis du er på appen må du trykke på valg, "Copy URL", og lime inn denne i nettleseren. Eventuelt åpne bv i nettleseren og logge inn der.
 
Last edited:
Dytter :)
 
Kom igjen, stem :)
 
Nå må dere som ikke har stemt sette i gang og stemme! Vi har nok innlegg til skjult forum nå :) Hvor lang frist skal vi gi?
 
Stemt :)
Synes fristen burde være kort siden vi har mast oss frem til 5000 innlegg og er for såvidt klare for skjult forum :D
 
Stemt :)
Synes fristen burde være kort siden vi har mast oss frem til 5000 innlegg og er for såvidt klare for skjult forum :D
Enig, og vi har en ganske tydelig vinner allerede - med 47,8% av stemmene.
 
Kan vi ikke bare si ut dagen i dag??:)
 
Da har jeg stemt også =)
 
Hva med de som enda ikke har oppdaget at de er gravide? De som vil komme inn i gruppa i løpet av de to neste ukene, skal ikke dem få lov til å være med å bestemme dem da?
Det var det jeg også tenkte på. Men så var folk så ivrige i å få i gang en avstemning.

Jeg har satt en frist på 7 dager på avstemningen. Da vil jeg tro alle med termin i Juni skal kunne finne ut at de er gravide. Men vil dere vente 1 uke?
 
Det var det jeg også tenkte på. Men så var folk så ivrige i å få i gang en avstemning.

Jeg har satt en frist på 7 dager på avstemningen. Da vil jeg tro alle med termin i Juni skal kunne finne ut at de er gravide. Men vil dere vente 1 uke?
Jeg syntes vi kan vente en uke.
 
Synes også vi kan vente ihvertfall så lenge som du har skrevet i utgangspunktet. Så er vi sikre på at alle som har en mening får delt den. Det er bare rettferdig. :)
 
Back
Topp