AVSTEMMING TOPP 3 NAVN SKJULT GRUPPE. STENGES OM 24t

Hva vil du vår skjulte gruppe skal hete?

• Januarbarn 2021

Votes: 35 46,1%
  • Snøkrystallene2021❄️

Votes: 36 47,4%
  • Nyttårsbarn 2021

Votes: 5 6,6%

• Antall som har svart
    76
  • Avstemningen er avsluttet .
Sånn, nå leder snøkrystallene, så nå kan egentlig folk bare slutte å stemme:hilarious:

Man kan når som helst bli medlem, så fremst man oppfølger kriteriene. Så om du får 50 innlegg en stund etter den er åpnet, så er du like velkommen inn da :) Men først må du få positiv test og sette deg på terminlista :)

Okei - takk for svar :Heartred hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid, hvor finner jeg den rette terminlista? På babyverden sin terminkalkulator står det at beregnet termin (hvis jeg er gravid da) er 30 januar :nailbiting:

Hjelpes, nå er det uavgjort igjen!!

Den er avsluttet nå, hurra :D

Åååh, snøkrystallene våre :love7 Må innrømme at jeg liker litt kliss klass jeg :hilarious:

Hehe jeg er ikke kjempe fan, ville heller hatt noe litt tøffere som janurboom! Men sin januarbarn 2021 ble i kjedeligste laget :P

Hehe jeg er ikke kjempe fan, ville heller hatt noe litt tøffere som janurboom! Men sin januarbarn 2021 ble i kjedeligste laget :p

Hehe, er litt overrasket over at jeg liker det kliss klass selv, kanskje det er gravidhormonene som gjør meg myk :hilarious:

Åååh nå ble jeg så utrolig glad!! Hadde aldri trodd det ble Snøkrystallene ❄
Må være litt sukkersøtt til de nydelige skapningene våre!:Heartbigred:smiley-bounce022

Da sende meg melding til Astrid :)

Syns det er fint at alle får innpass, selv om jeg stemte på januarbarn :happy: liker nesten snøkrystaller bedre nå pga det.:Heartred

Back
Topp