Ja det er helt utrolig spennende!
Heldigvis funker begge alternativene
Ja! Jeg liker begge to heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er helt utrolig spennende!
Heldigvis funker begge alternativene
Fordel med snøkrystallene er at de som føder i desember og februar men har termin i januar vil fortsatt føle tilhørighet her - man har jo hengt sammen lenge
Fordel med snøkrystallene er at de som føder i desember og februar men har termin i januar vil fortsatt føle tilhørighet her - man har jo hengt sammen lenge
Det er sykt jevnt da! hele tiden! En spennende kamp
Ja jeg har egentlig gitt litt opp! men kan helt fint leve med januarbarn, men syns bare personlig det er litt kjedelig..Syns januarbarn hele tiden ligger litt foran, så jeg har nesten bare tenkt at det blir det... selv liker jeg snøkrystallene bedre
Ja jeg har egentlig gitt litt opp! men kan helt fint leve med januarbarn, men syns bare personlig det er litt kjedelig..
Syns det høres mye bedre uthvorfor A-ending?
Kanskje et dumt spørsmål, men jeg våger meg likevel kan jeg bli med over i den skjulte gruppa? Og hvordan? Og evt, hvorfor ikke? Haha, jeg er ganske fersk her inne så skjønner ikke så mye enda
Alle kan vel bli med, men er vel noen krav for å komme inn i de hemmelige gruppene. På før svangerskapet var det krav at man hadde nick, hadde vært medlem her inne så og så lenge og måtte ha skrevet 50 innlegg i det aktuelle forum Vet ikke om det er det samme her, men noen lignende regler er det nok
Krysser fingrene for degJaokei! Takk for utfyllende svar jeg har vel ikke skrevet 50 innlegg, så da får jeg vel ikke bli med over i skjult gruppa men jeg har enda ikke fått positiv test da, så det er ikke sikkert jeg havner i januargruppa uansett
Krysser fingrene for deg
om 50 innlegg (både de du starter og svar du skriver i andres) er er krav, går det fort. Nå har vi jo disse lekene, der folk kan komme seg fort opp
Jaokei! Takk for utfyllende svar jeg har vel ikke skrevet 50 innlegg, så da får jeg vel ikke bli med over i skjult gruppa men jeg har enda ikke fått positiv test da, så det er ikke sikkert jeg havner i januargruppa uansett