AVSTEMMING TOPP 3 NAVN SKJULT GRUPPE. STENGES OM 24t

Hva vil du vår skjulte gruppe skal hete?

• Januarbarn 2021

Votes: 35 46,1%
  • Snøkrystallene2021❄️

Votes: 36 47,4%
  • Nyttårsbarn 2021

Votes: 5 6,6%

• Antall som har svart
    76
  • Avstemningen er avsluttet .
Fordel med snøkrystallene er at de som føder i desember og februar men har termin i januar vil fortsatt føle tilhørighet her - man har jo hengt sammen lenge :)

Fordel med snøkrystallene er at de som føder i desember og februar men har termin i januar vil fortsatt føle tilhørighet her - man har jo hengt sammen lenge :)

Ja det er sant :) Jeg har merke med at jeg har barn i juni18, men reelt ble han født juli18 :P

Det er sykt jevnt da!:hilarious: hele tiden! En spennende kamp :happy

Syns januarbarn hele tiden ligger litt foran, så jeg har nesten bare tenkt at det blir det... selv liker jeg snøkrystallene bedre :)

Syns januarbarn hele tiden ligger litt foran, så jeg har nesten bare tenkt at det blir det... selv liker jeg snøkrystallene bedre :)
Ja jeg har egentlig gitt litt opp! :sorry: men kan helt fint leve med januarbarn, men syns bare personlig det er litt kjedelig..:oops:

Kanskje et dumt spørsmål, men jeg våger meg likevel:smiley-ashamed008 kan jeg bli med over i den skjulte gruppa? Og hvordan? Og evt, hvorfor ikke? Haha, jeg er ganske fersk her inne så skjønner ikke så mye enda :p

Kanskje et dumt spørsmål, men jeg våger meg likevel:smiley-ashamed008 kan jeg bli med over i den skjulte gruppa? Og hvordan? Og evt, hvorfor ikke? Haha, jeg er ganske fersk her inne så skjønner ikke så mye enda :p

Alle kan vel bli med som hører til med tanke på termin, men er vel noen krav for å komme inn i de hemmelige gruppene. På før svangerskapet var det krav at man hadde nick, hadde vært medlem her inne så og så lenge og måtte ha skrevet 50 innlegg i det aktuelle forum;) Vet ikke om det er det samme her, men noen lignende regler er det nok :happy:

Alle kan vel bli med, men er vel noen krav for å komme inn i de hemmelige gruppene. På før svangerskapet var det krav at man hadde nick, hadde vært medlem her inne så og så lenge og måtte ha skrevet 50 innlegg i det aktuelle forum;) Vet ikke om det er det samme her, men noen lignende regler er det nok :happy:

Jaokei! Takk for utfyllende svar:) jeg har vel ikke skrevet 50 innlegg, så da får jeg vel ikke bli med over i skjult gruppa:bored: men jeg har enda ikke fått positiv test da, så det er ikke sikkert jeg havner i januargruppa uansett:nailbiting:

Elsker snøkrystallene ❄️ Enig med dere at det er fint i forhold til de som føder i desember og februar og:santa Heia :love7

Jaokei! Takk for utfyllende svar:) jeg har vel ikke skrevet 50 innlegg, så da får jeg vel ikke bli med over i skjult gruppa:bored: men jeg har enda ikke fått positiv test da, så det er ikke sikkert jeg havner i januargruppa uansett:nailbiting:
Krysser fingrene for deg:)

om 50 innlegg (både de du starter og svar du skriver i andres) er er krav, går det fort. Nå har vi jo disse lekene, der folk kan komme seg fort opp:happy:

Siste innspurt!

Å siste mulighet til å stemme på hva vi skal kalle oss jenter
:smiley-bounce016

Man kan når som helst bli medlem, så fremst man oppfølger kriteriene. Så om du får 50 innlegg en stund etter den er åpnet, så er du like velkommen inn da :) Men først må du få positiv test og sette deg på terminlista :)

Back
Topp