AVSTEMMING - navn til skjult gruppe

Hva skal vår skjulte gruppe hete?

  • Juligull 2021

    Votes: 27 38,0%
  • Midtsommerbarna 2021

    Votes: 5 7,0%
  • Julikulene 2021

    Votes: 5 7,0%
  • Julilykke 2022

    Votes: 6 8,5%
  • Juligavene 2021

    Votes: 3 4,2%
  • Juliglede 2021

    Votes: 3 4,2%
  • Sommerblomstene 2021

    Votes: 6 8,5%
  • Julibollene 2021

    Votes: 3 4,2%
  • Julikuli 2021

    Votes: 10 14,1%
  • Julijunior 2021

    Votes: 0 0,0%
  • Julifryd 2021

    Votes: 2 2,8%
  • Julimirakler 2021

    Votes: 1 1,4%
  • Julividundre 2021

    Votes: 0 0,0%
  • Julirubin 2021

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    71
  • Avstemningen er avsluttet .
Da har vi passert den magiske grensen på 5000 innlegg! :talk017

Så da lurer jeg på om dere er såpass gira på skjult gruppe at jeg kan sende melding til forumansvarlig så vi får skjult gruppe, eller skal vi vente litt i tilfelle noen ikke har fått stemt?
Jeg tenker vi er så samkjørte uansett. Og så har jo ikke navn såååååå mye å si, hehe. De fleste som får termin i juli har vel blitt gravid nå uansett?
 
Da har vi passert den magiske grensen på 5000 innlegg! :talk017

Så da lurer jeg på om dere er såpass gira på skjult gruppe at jeg kan sende melding til forumansvarlig så vi får skjult gruppe, eller skal vi vente litt i tilfelle noen ikke har fått stemt?
Gjør det, gjør det :wav
 
I tilfelle dere lurer på hvor mange innlegg dere mangler før dere kan få tilgang til skjult gruppe, så siterer jeg MiniMe80 fra prøverforumet:

"Du har skrevet minst 50 innlegg på det åpne forumet vårt
  • Ved å bruke !DENNE! søkemotoren, kan du lett finne ut hvor mange innlegg du har skrevet:
    • Stikkord - la denne være blank
    • Skrevet av medlem - skriv inn kallenavnet ditt
    • Nyere enn - la denne være blank
    • Søk i underforumene - (juli 2021 for oss)
    • Trykk på SØK
    • Bla deg helt ned på siden - se hva som står på den blå linjen (for eks. "viser 1 til 20 innlegg av 197) - Det betyr at du totalt sett har skrevet 197 innlegg på før svangerskapet, og oppfyller da kravet på minimum 50 innlegg."
Husk å huke bort "hele forumet" øverst i listen over forum når dere skal søke. Kun juli 2021 skal hukes av​
 
I tilfelle dere lurer på hvor mange innlegg dere mangler før dere kan få tilgang til skjult gruppe, så siterer jeg MiniMe80 fra prøverforumet:

"Du har skrevet minst 50 innlegg på det åpne forumet vårt
  • Ved å bruke !DENNE! søkemotoren, kan du lett finne ut hvor mange innlegg du har skrevet:
    • Stikkord - la denne være blank
    • Skrevet av medlem - skriv inn kallenavnet ditt
    • Nyere enn - la denne være blank
    • Søk i underforumene - (juli 2021 for oss)
    • Trykk på SØK
    • Bla deg helt ned på siden - se hva som står på den blå linjen (for eks. "viser 1 til 20 innlegg av 197) - Det betyr at du totalt sett har skrevet 197 innlegg på før svangerskapet, og oppfyller da kravet på minimum 50 innlegg."
Husk å huke bort "hele forumet" øverst i listen over forum når dere skal søke. Kun juli 2021 skal hukes av​
Kanskje du kan legge inn denne i tråden om skjult gruppe?:joyful: og endre til juli2021 der det står før svamgerskapet:D
 
Back
Topp