AVSTEMMING - navn til skjult gruppe

Hva skal vår skjulte gruppe hete?

  • Juligull 2021

    Votes: 27 38,0%
  • Midtsommerbarna 2021

    Votes: 5 7,0%
  • Julikulene 2021

    Votes: 5 7,0%
  • Julilykke 2022

    Votes: 6 8,5%
  • Juligavene 2021

    Votes: 3 4,2%
  • Juliglede 2021

    Votes: 3 4,2%
  • Sommerblomstene 2021

    Votes: 6 8,5%
  • Julibollene 2021

    Votes: 3 4,2%
  • Julikuli 2021

    Votes: 10 14,1%
  • Julijunior 2021

    Votes: 0 0,0%
  • Julifryd 2021

    Votes: 2 2,8%
  • Julimirakler 2021

    Votes: 1 1,4%
  • Julividundre 2021

    Votes: 0 0,0%
  • Julirubin 2021

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    71
  • Avstemningen er avsluttet .

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Det har kommet mange fine forslag til gruppenavn :D ❤️ Og skravla går her inne så vi når målet om 5000 innlegg ganske så fort nå ser det ut til :)

Har lagt inn de forslagene som var i den forslagstråden. Du har bare 1 stemme, så stem på din absolutte favoritt :)
 
Er vel ikke så vanskelig å kåre en vinner da :hilarious: Allerede
 
Dytter igjen :shy:

nå mangler vi 452 innlegg før vi kan ha privat gruppe :smiley-bounce016
 
Dytter igjen :shy:

nå mangler vi 452 innlegg før vi kan ha privat gruppe :smiley-bounce016
Ja! Må vel velge hvem som skal være admin også? Hadde vært deilig å få ryddet opp litt i forumet vårt, tråder beregnet for innleggsanking (nedtelling osv) skal jo egentlig ligge under leker. Og det hadde vært deilig å kunne feste tråder i toppen, f.eks denne :joyful:
 
Ja! Må vel velge hvem som skal være admin også? Hadde vært deilig å få ryddet opp litt i forumet vårt, tråder beregnet for innleggsanking (nedtelling osv) skal jo egentlig ligge under leker. Og det hadde vært deilig å kunne feste tråder i toppen, f.eks denne :joyful:
Helt enig ::happy: jeg kan lage et innlegg på det
 
Opp opp :)
 
Siden det er så mange som stemmer på så mye forskjellig her, burde vi hatt en slags finale med de tre navnene som har fått flest stemmer f.eks? Eller vinner den som får flest stemmer her? Jeg syns det er så vanskelig da det er så mange å stemme på :laughing002 Jeg liker flere av navnene like godt :laughing002
 
Siden det er så mange som stemmer på så mye forskjellig her, burde vi hatt en slags finale med de tre navnene som har fått flest stemmer f.eks? Eller vinner den som får flest stemmer her? Jeg syns det er så vanskelig da det er så mange å stemme på :laughing002 Jeg liker flere av navnene like godt :laughing002

Vi kunne jo det, jeg også syntes det er mange fine. Men det er jo ganske klart hvem som har fått flest stemmer :joyful:
 
Nå nærmer vi oss skjult gruppe folkens! :talk017

STEM om du ikke allerede har gjort det!
 
Da har vi passert den magiske grensen på 5000 innlegg! :talk017

Så da lurer jeg på om dere er såpass gira på skjult gruppe at jeg kan sende melding til forumansvarlig så vi får skjult gruppe, eller skal vi vente litt i tilfelle noen ikke har fått stemt?
 
Da har vi passert den magiske grensen på 5000 innlegg! :talk017

Så da lurer jeg på om dere er såpass gira på skjult gruppe at jeg kan sende melding til forumansvarlig så vi får skjult gruppe, eller skal vi vente litt i tilfelle noen ikke har fått stemt?
Do it!! :D
 
Da har vi passert den magiske grensen på 5000 innlegg! :talk017

Så da lurer jeg på om dere er såpass gira på skjult gruppe at jeg kan sende melding til forumansvarlig så vi får skjult gruppe, eller skal vi vente litt i tilfelle noen ikke har fått stemt?
Send! :talk017
 
Back
Topp