Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut til at vi har en liten ledelse i fra frø til juliblomst tar du på deg oppgaven videre? dette blir morro!Ganske jevnt mellom julidrømmer og fra frø til juliblomst her nå...
Den skjulte gruppa vil jo bare være synlig for de som er på juli15 og har tilgang, så sånn sett er det ikke nødvendigMen burde vi ikke hatt tallet 15 bak?
Ser det ikke bedre ut uten? haha jeg tenker at alt skal være så stilrent Men om flere vil ha det bak er det bare å gjøre det for min delMen burde vi ikke hatt tallet 15 bak?
Ser ut til at vi har en liten ledelse i fra frø til juliblomst tar du på deg oppgaven videre? dette blir morro!
Ser det ikke bedre ut uten? haha jeg tenker at alt skal være så stilrent Men om flere vil ha det bak er det bare å gjøre det for min del
Ser sånn ut ja. Men det var såvidt hehe
Om det ikke var noen andre som har veldig lyst, så gjør jeg det gjerne jeg
En av disse
Ja! Var såvidt
Tror det var dere to som meldte dere? Hva tenker dere?
Ja! Var såvidt
Tror det var dere to som meldte dere? Hva tenker dere?
Det har ingenting å si for meg jeg har nesten ikke jobb framover nå, så har masse tid.
Kanskje det kan være to og? Vet ikke hva de pleier å gjøre jeg.
Kan sende mld til moderator jeg, så kommer det vel noe info
Hvem ble gruppeansvarlig? jeg kunne sikkert ha meldt meg frivillig
Skjult gruppe blir laget i morgen eller fredag
Jeg er enig med deg, ser mer stilrent og ryddig utSer det ikke bedre ut uten? haha jeg tenker at alt skal være så stilrent Men om flere vil ha det bak er det bare å gjøre det for min del