Likte julijubel2017
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å quote deg her, får se om det funker. Her er i allefall avstemningen, på toppenIngen spørreundersøkelse på min app ihvertfall
Nei, det er den ikke.Prøver å quote deg her, får se om det funker. Her er i allefall avstemningen, på toppen
Prøv nettleseren daNei, det er den ikke.
Jeg bruker bare appen. Gidder ikke logge inn her og der for å se om jeg kanskje finner avstemning det burde funke i appen da, men men!Bruker kun tapatalk, ikke aktuelt å begynne med noe innlogging. Stemmer på hva som helst unntatt det balubagreiene... Men har vel ingen stemme når jeg ikke bruker nettleser
Jeg bruker bare appen. Gidder ikke logge inn her og der for å se om jeg kanskje finner avstemning det burde funke i appen da, men men!
Bruker kun tapatalk, ikke aktuelt å begynne med noe innlogging. Stemmer på hva som helst unntatt det balubagreiene... Men har vel ingen stemme når jeg ikke bruker nettleser
Dere kan jo sende en pm til hun som er moderator i juli, så får dere sikkert svar på om det er noe galtJeg bruker bare appen. Gidder ikke logge inn her og der for å se om jeg kanskje finner avstemning det burde funke i appen da, men men!
Det er jeg helt enig med deg . Men nå er det engang slk at utvikleren av appen ikke har laget noe mulighet for dette.Veldig dårlig om en avstemming ikke funker i appen
Det er ikke noe galt. Bare sånn appen er..Dere kan jo sende en pm til hun som er moderator i juli, så får dere sikkert svar på om det er noe galt
Vi har nok innlegg nå ja skal vi si en uke da? Hvordan skal det annonseres på en måte så alle får det med seg? Er mange som ikke orker logge inn for å stemme, da får de jo ikke deltatt i avgjørelsenEr vi langt ifra å åpne det lukkede forumet nå?
Skulle vi satt en frist for å stemme?