Avstemming: navn på skjult forum

Hva skal vi kalle vårt skjulte forum?

  • Juliskattene 2017

    Votes: 3 5,8%
  • Midtsommersdrømmene 2017

    Votes: 4 7,7%
  • Sommerlykken 2017

    Votes: 3 5,8%
  • Sommerskatter 2017

    Votes: 1 1,9%
  • Julispirene 2017

    Votes: 1 1,9%
  • Julibarna 2017

    Votes: 17 32,7%
  • Julilykke 2017

    Votes: 1 1,9%
  • Julibaluba 2017

    Votes: 22 42,3%
  • Sommergaven 2017

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    52
Bruker kun tapatalk, ikke aktuelt å begynne med noe innlogging. Stemmer på hva som helst unntatt det balubagreiene... :D Men har vel ingen stemme når jeg ikke bruker nettleser :p
 
Bruker kun tapatalk, ikke aktuelt å begynne med noe innlogging. Stemmer på hva som helst unntatt det balubagreiene... :D Men har vel ingen stemme når jeg ikke bruker nettleser :p
Jeg bruker bare appen. Gidder ikke logge inn her og der for å se om jeg kanskje finner avstemning :D det burde funke i appen da, men men!
 
Bruker kun tapatalk, ikke aktuelt å begynne med noe innlogging. Stemmer på hva som helst unntatt det balubagreiene... :D Men har vel ingen stemme når jeg ikke bruker nettleser :p
Jeg bruker bare appen. Gidder ikke logge inn her og der for å se om jeg kanskje finner avstemning :D det burde funke i appen da, men men!
Dere kan jo sende en pm til hun som er moderator i juli, så får dere sikkert svar på om det er noe galt
 
Jeg liker (selvsagt) Julibaluba
 
Veldig dårlig om en avstemming ikke funker i appen :meh:
Det er jeg helt enig med deg . Men nå er det engang slk at utvikleren av appen ikke har laget noe mulighet for dette.

Dere kan helt fint logge dere inn via nettleser på mobil, nettbrett, pc eller mac. Bruk samme innlogging som på appen ;)
 
Dytt
 
Alle må stemme :)
 
Er vi langt ifra å åpne det lukkede forumet nå?
Skulle vi satt en frist for å stemme?
 
Er vi langt ifra å åpne det lukkede forumet nå?
Skulle vi satt en frist for å stemme?
Vi har nok innlegg nå :) ja skal vi si en uke da? Hvordan skal det annonseres på en måte så alle får det med seg? Er mange som ikke orker logge inn for å stemme, da får de jo ikke deltatt i avgjørelsen
 
Back
Topp