Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg falt helt for det! Det er så mange lykker og skatter der ute, tenker vi må ha litt balubaJulibaluba er jo gøy navn!
Jeg syns julibaluba var så morsomt og originalt, fint med noe som skiller seg ut syns jeg
Øverst i denne tråden kan du stemmeJeg syns ikke det klinger så bra jeg da men. For meg spiller det ingen rolle hva det skal hete hehe
Det er ikke tilgjengelig via tapatalk hvertfall.Øverst i denne tråden kan du stemme
Det er at vi kan være litt mer åpne. Alt vi skriver her og ellers på forumet er åpent for alle på Internett, og kan komme opp i et hvilket som helst Google-søk. Hvis vi har et eget skjult forum er det kun de som er inne på akkurat den skjulte gruppen som kan lese det.Kan jeg spørre hva som egentlig er formålet med skjult forum? Skjønner ikke helt poenget jeg *newbie*
Jeg vet ikke hva det er, men det er i hvertfall tilgjelgelig via nettleserenDet er ikke tilgjengelig via tapatalk hvertfall.
Det er at vi kan være litt mer åpne. Alt vi skriver her og ellers på forumet er åpent for alle på Internett, og kan komme opp i et hvilket som helst Google-søk. Hvis vi har et eget skjult forum er det kun de som er inne på akkurat den skjulte gruppen som kan lese det.
Det er avstemming på de forslagene som har kommet inn i en annen tråd. Men går sikkert an å få lagt inn dette forslaget også. Men da må nok @Zephyra som har startet tråden legge det til på pollen?Sommergaven
Skal se hva jeg får tilDet er avstemming på de forslagene som har kommet inn i en annen tråd. Men går sikkert an å få lagt inn dette forslaget også. Men da må nok @Zephyra som har startet tråden legge det til på pollen?