Avstemming: navn på skjult forum

Hva skal vi kalle vårt skjulte forum?

  • Juliskattene 2017

    Votes: 3 5,8%
  • Midtsommersdrømmene 2017

    Votes: 4 7,7%
  • Sommerlykken 2017

    Votes: 3 5,8%
  • Sommerskatter 2017

    Votes: 1 1,9%
  • Julispirene 2017

    Votes: 1 1,9%
  • Julibarna 2017

    Votes: 17 32,7%
  • Julilykke 2017

    Votes: 1 1,9%
  • Julibaluba 2017

    Votes: 22 42,3%
  • Sommergaven 2017

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    52

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Hva skal vi kalle vårt skjulte forum? Vi kjører avstemmingen ei stund slik at alle får muligheten til å svare :)
 
Jeg syns julibaluba var så morsomt og originalt, fint med noe som skiller seg ut syns jeg :p
 
Stemt :) Julibaluba var morsom ja :D
 
Jeg syns ikke det klinger så bra jeg da men. For meg spiller det ingen rolle hva det skal hete hehe
 
Julibaluba var morsomt. Tar jeg ikke helt feil blir det vel litt av et baluba å skal få en baby i hus :p
 
Kan jeg spørre hva som egentlig er formålet med skjult forum? Skjønner ikke helt poenget jeg :p *newbie*
Det er at vi kan være litt mer åpne. Alt vi skriver her og ellers på forumet er åpent for alle på Internett, og kan komme opp i et hvilket som helst Google-søk. Hvis vi har et eget skjult forum er det kun de som er inne på akkurat den skjulte gruppen som kan lese det.
 
Det er at vi kan være litt mer åpne. Alt vi skriver her og ellers på forumet er åpent for alle på Internett, og kan komme opp i et hvilket som helst Google-søk. Hvis vi har et eget skjult forum er det kun de som er inne på akkurat den skjulte gruppen som kan lese det.

Åja, aha, takk for svar :)
 
Det er avstemming på de forslagene som har kommet inn i en annen tråd. Men går sikkert an å få lagt inn dette forslaget også. Men da må nok @Zephyra som har startet tråden legge det til på pollen?
Skal se hva jeg får til :rolleyes:
 
Back
Topp