Avstemming: Kinesisk fødselskart - får dere gutt/jente i følge kartet?

Jeg får jente nå ifølge kartet, og det kartet stemmer med kjønn på de to tidligere barna mine.
Meeeen, magefølelsen sier pittelitt mer gutt nå enn jente, så blir spennende å se.
 
Jente igjen...
Men jeg tror jeg bærer på en liten gutt nå ;)
 
Jente denne gangen, med de to foregående viste kartet gutt og det stemte begge gangene. Men jeg tror at det også denne gang er en liten gutt :-)
 
Viser jente nå.. viser jente for førstemann også, men han er gutt så det stemte dårlig den gang :P
 
Jeg får gutt i følge det kartet. Men det skulle jeg i såfall fått forrige gang også, men fikk jo ei skikkelig jentejente :) <3 Så blir spennende å se denne gangen om det stemmer da :)
 
Viser gutt denne gang.

Viste jente sist,og det stemte,så vi får se
 
I følge kartet skal jeg få jente denne gangen. :-)

For morro skyld testet jeg også mine to forrige svangerskap:
1: Skulle jeg i følge kartet få gutt - det ble jente
2: Skulle jeg i følge kartet få gutt og det stemte. :-)
 
Kartet sier gutt, jeg sier jente :) Stemte på første ja :)
 
Kartet sier gutt på meg.
Ser den stemte for lillesøster, litt usikker på unnfangelsen på storesøster. Tror hun havner så vidt det er på gutt, men fikk jente. Men om jeg har bommet noen dager, og hun ble unnfanget i neste måned stemmer det :)
 
Kartet sier gutt på meg. Om det stemmer gjennstår å se :)
 

Kartet sier jente denne gangen.

Sist gang visste jeg omtrent når unnfangelsen skjedde, men hvis den skjedde lørdagen skulle det bli jente og hvis det skjedde søndagen skulle det bli gutt. Umulig å si om det stemte.

 

I følge dette, får vi gutt, men har sett på mange andre lignende, og da blir det ca 50/50 tilsammen. 

Dette kartet stemmer med en av tre hos oss. 

 
Gutt både dette og forrige svangerskap, men vår lille engel var en liten jente så jeg tror ikke på gutt før jeg får se det
 
I følge dette kartet er det kun mulighet for gutt dersom unnfangelsen fant sted i januar :p Ellers er det kun mulighet for jente.. Blir spennende å se nå da, det stemte ikke forrige gang :)
 
Stemte ikke sist. Fikk gutt. Spådde jente. spås jente nå å.
 
Kartet viser gutt denne gangen.

Det viste gutt f orrige gang og men da kom det ei jente, så jeg tipper det blir ei jente til :)
Men for meg spiller det ingen rolle :)
 
Viser gutt denne gangen, og den har stemt med de to jeg har fra før :)
 
Dersom jeg går ut fra hvor gammel jeg ble det året så stemmer det med at begge mine ble gutter. Går jeg ut fra hvor gammel jeg VAR, er begge feil.
Uansett hvordan jeg tester denne gangen påstås det å være jente, så nå får vi se da:)
 
Back
Topp