Avstemming: Kinesisk fødselskart - får dere gutt/jente i følge kartet?

Ifølge kartet får jeg jente nå, og det stemte med gutt sist :) Blir spennende og se om det stemmer denne gangen også! :)
 
Jente :)
Skulle få gutt forrige gang, det stemte :)
 
Stemte ikke sist på meg, jeg fikk jente og det stod gutt.. står jente denne gangen så vi får se :)
 
Ut i fra kartet skal jeg ha jente. Sist sa det gutt og det stemte, så er veldig spent denne gangen om det stemmer nå. Hadde hvert ille kost med en liten jente også :)
 
Det stemte sist!!
 
Jeg skal visst få gutt denne gangen. Den mente at mine to første jenter også skulle vært gutter, så jeg tipper det blir jente denne gangen også emoticon
Tipper dette kinesiske kartet stemmer for ca 50% av oss. Er ikke akkurat magisk av den grunn...
 
stemte sist gang, da fikk jeg gutt, og nå står det jente :) Håper det stemmer da selv om kjønnet ikke betyr noe egentlig, men hadde vært koselig med en av hver :) 
 
Denne gangen skal jeg få ei jente. Det fikk jeg forrige gang også, men da skulle jeg har fått gutt i følge fødselskartet... Så jeg er litt skeptisk denne gangen og. :)
 
I følge den får jeg gutt:) Jeg tror egentlig det er jente siden svangerskapet er helt likt som sist med elendig form. Med jeg håper fødekartet stemmer;) Stemte sist.
 
Står jeg skal få jente:)

Stemte sist gang,så blir spennende å se denne gangen:)
 


blåkanin skrev:
Viser jente nå.. viser jente for førstemann også, men han er gutt så det stemte dårlig den gang :P


Akkurat samme her!
 
den sier jente denne gangen,

men får ikke skjekket på min førstefødte, fordi jeg var bare 16 år da jeg ble gravid med han.

men på 2 mann, står det gutt og det stemte
 
Ifølge kartet får jeg gutt nå:) Og kartet stemte på meg sist gang også. blir spennede å¨se om det stemmer denne gangen :)
 
Back
Topp