Avstand til sykehuset?

Veldig lang. .. har ikke mulighet å komme oss på sykehuset uten å ta ferje. Og ferjetiden er i overkant av en time og i tillegg må vi kjøre 45 min. Synes det er langt. ... det er nok mange som har lengre enn oss. Men synes det er synd at vi må med ferje.

Det er ikke mer enn et kvarters kjøretid tenker jeg. :)

Tror det er rundt 30-40 minutter. Betydelig mer hvis det er rush...

Her må vi kjøre ca 45minutter for å komme til ambulansebåten, også kanskje 30minutter på båten og over i ambulanse fra båten til sykehuset..
Alternativet er to ferger, men de lar ikke fødende reise den veien.

10 min til Arendal og 30 til Kristiansand

15 min kjøring. Har hørt at de som må ta ferge får komme inn mye tidligere, stemmer det?

Veldig lang. .. har ikke mulighet å komme oss på sykehuset uten å ta ferje. Og ferjetiden er i overkant av en time og i tillegg må vi kjøre 45 min. Synes det er langt. ... det er nok mange som har lengre enn oss. Men synes det er synd at vi må med ferje.

Har dere ikke ambulansebåt?

Men vi må ta taxi da, har ikke bil. Var litt flaut sist gang- vannet hadde gått, og for å ikke lekke i bilen hadde jeg en babybleie som padding :P heldigvis ikke lange turen...
Om det blir planlagt snitt denne gangen, tar vi t- banen ;)

Jeg har ca 3 timer! :( Dere som har kort veg er heldige, men jeg ville aldri i verden flytta fra plassen jeg bor på. Finnes ett sykehus som ligger nærmere, men der inn setter ikke jeg mine føtter..

Ca 50 min.

Back
Topp