Avsmak på noe mat?

Har ikke merket noe på mat enda, tror jeg. Men sambo vasket badet her om dagen, jeg var der inne samtidig med lillemor på do, og måtte bare gå ut fordi vaskemiddelet han brukte luktet så grusomt. Han fikk sin andel med kjeft [emoji23] idag fortalte han at han bare brukte vanlig rengjøringsmiddel som han alltid har gjort, og han syns han fikk ufortjent kjeft for å vaske badet [emoji23]
Lukta var grusom! Ble uvel jeg..

Liker ikke sjokolade og stekt egg lengre. Lukten av bacon var helt j***...
Er veldig vanskelig i matveien. Og løsningen til mannen er å foreslå flere og flere retter slik at jeg blir mer og mer kvalm. Ber han holde kjeften, men som ekte bergenser er det tydligvis umulig. Igår endte oppramsingen hans med at jeg måtte kaste opp...
Tok han hintet? Nope...

Tørt stekt kjøtt ! Blæh

Kjøttdeig [emoji28] og jeg som eeeeelsker kjøttdeig til vanlig [emoji23] blir kvalm bare jeg tenker på det nå!

Ren fisk klarer jeg ikke lukten av lengre [emoji15] så blir lite fisk fremover [emoji12]

Jeg synes mat smaker litt rart for tiden.. forventer en smak men det står aldri til forventningene. MÅ hs kjøtt da.. er skikkelig kjøttsulten. Men synes det er litt ekkelt med stekt mat pr tiden.. mannen stekte no tomater med pizzakrydder i går og lukten var heeelt jævlig [emoji23]

Back
Topp