Avsmak på noe mat?

Nope! [emoji6] Jeg var ganske proff på å se ut som jeg spiste uten å gjøre det [emoji6]
Var i selskap hos samboers besteforeldre og onklene hans. De fulgte heldigvis ikke så mye med på hva jeg spiste selvom mormoren hans alltid maser om at man må spise mer [emoji28]
Haha, disse bestemødrene da :D

Ikke noe merkbart enda nei :) Sist svangerskap hadde jeg lyst på ALT!! Så jeg noen lage seg mat på instagram fks, så måtte jeg også ha det samme :P Haha.. La på meg greit mye, og håper jeg slipper det denne gang. Er normalvektig til vanlig heldigvis :P

Såpass ja :) jeg kjenner at mat ikke smaker like godt, men klarer å dytte i meg en brødskive eller noe. Ellers blir jeg dårlig :p godt du kan ha knekkebrød da :)

Hehe, det var helt likt forrige gang! Også lå jeg ha gulost siden det er det som smaker minst[emoji23]Det må dyttes ned her også[emoji85]

Ja, spesielt luktene jeg også sliter med :) kan ikke fordra å gå i kjøleskapet for tida, lukter vondt (samboer merker ikke noe spesielt) :p

Hehe, jeg takler heller ikke lukta fra kjøleskapet[emoji28] De mannfolka må jo lure på hva som feiler oss[emoji23]

Ååh jaa!! Sliter med mye!!
Sjokolade, fisk, skalldyr, kjøttpålegg, sliter også med krydret mat, Ritz kjekks, chips......ja listen er lang [emoji85][emoji85][emoji28] noe blir jeg kvalm bare av tanken på[emoji85][emoji85]

Ååh jaa!! Sliter med mye!!
Sjokolade, fisk, skalldyr, kjøttpålegg, sliter også med krydret mat, Ritz kjekks, chips......ja listen er lang [emoji85][emoji85][emoji28] noe blir jeg kvalm bare av tanken på[emoji85][emoji85]
Jeg er avhengig av ritz kjeks, de redder meg om morgenen :p

Ikke merket på mat enda.. Annet enn att jeg ikke har lyst på ting der å da, men slik var jeg før å [emoji28] Jeg var veldig glad i øl før, men nå tåler jeg ikke synet eller lukta (veldig godt når jeg ikke kan drikke det nå[emoji13])

Jeg har fått avsmak på kjøtt... Mest på lammekjøtt. Kjøttdeig går greit, men blir kvalm bare mannen nevner kjøtt...

Jeg har fått avsmak på kjøtt... Mest på lammekjøtt. Kjøttdeig går greit, men blir kvalm bare mannen nevner kjøtt...

Hehe. Helt motsatt vi da. Noen venninner tuller med meg og sier jeg får trillinger. For jeg er verre en phoebe i venner for livet. Eneste jeg snakker om er kjøtt. Ser for meg store kjøttstykker hele tiden jeg kan spise.

Back
Topp