Avsmak/cravings?

Fått avsmak på kaffe . Drukket det i 17-18 år. Fått avsmak på det i vært sv.skap . Litt cravings på gele

Har så lyst på spekemat at jeg snart går ut av mitt gode skinn[emoji85]
Første jeg får trykt i fjeset når jeg går inn i matbutikken er spekemat..
Idag har jeg veldig lyst på loff og reker så tror jeg skal ut å kjøpe det nå!:)
Ååååååå loff og reker og myyye majones med sitron :woot::Heartbigred og en iskald cola !!!!!!!!

Sluttet å drikke kaffe, drakk 3-4 kopper for dagen[emoji51]avsmak på brus[emoji28]

Ååååååå loff og reker og myyye majones med sitron :woot:[emoji813]bigred og en iskald cola !!!!!!!!
Nam! Skal kjøpe det til mandag;) letet som en gal igår, men var utsolgt overalt:-/ gidder ikke sånne seige reker i lake[emoji87]

Ingen spesielle cravings, men har ikke rørt en kaffekopp på en mnd.. Og shampoornen min byr meg fullstendig i mot

Spiser mye frukt og drikker mye vann, både med og uten kullsyre. Har hatt craving på surt små godt et par ganger, og det liker jeg til vanlig ikke, men nå er det visst kjempe godt [emoji23]
Ellers har jeg totalt avsmak på brus, sjokolade og alt søtt, og kaffe.

de siste ukene frister det ikke med kjøtt..! Blir litt uggen av tanken på det ^^

Nå som jeg har fått smaken på søtt igjen så går det en del i mørk sjokolade med sitron og ingefær [emoji1] også har jeg kjempelyst på kaffe, men blir jo så himla dårlig i magen av det [emoji30]

Har i grunn ikke lyst på noen ting, men prøver å spise noe slik at det hvertfall kommer noe når jeg kaster opp. Eneste som fristet i dag var friske jordbær og de var bare sååå gode! Ingen ting av drikke som frister. Blander farris og eplemost bare for å få i meg noe.

Back
Topp