Avsmak/cravings?

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Her takler jeg ingenting søtt, har ikke lyst på noe som helst og klarer omtrent ikke drikke saft :rolleyes: Var på butikken før i dag og gikk forbi alle godtefavoritter og sjokolader, men ble bare uvel av tanken. Veeeldig ulikt meg å ikke ville ha noe søtt :p
Kan heller ikke skrive handleliste for en hel uke nå, aner ikke hva jeg har lyst på til middag før samme dag. Lite som frister om dagen :p
Andre? :p
 
Jeg har mest lyst på øl ellers har det vært lite av cravings. Kommer stadig til noe nytt på listen med avsmak! Siste på listen var majones og det spiser jeg egentlig hver dag da jeg ikke liker smør!
 
Har ingen cravings, annet enn isbiter kanskje ;)
Men har masse avsmak! :yuck:
Vil heller ikke ha søtt eller noe usunt i det hele tatt egentlig. Mannen koser seg med alt jeg vanligvis elsker, men jeg vil ikke ha noe...
 
Ikke no særlig søtsugen jeg heller , vil IKKE ha brus
Og jeg som elsker cola sånn ellers! Fått litt dilla på vørterøl
Ellers er det sånn med meg oxo , at jeg må gå på butikken vær dag , for vet ikke hva jeg har lyst på
 
Last edited:
Ikke så mye cravings, men får en del innfall om noe jeg får lyst på.;) Som skive med syltetøy og gulost, noe jeg ikke har spist siden barneskolen. Spiste så klart for mye av det og ble bare sååå kvalm av bare tanken etterpå! (Og fortsatt nå).:facepalm: Kjøpte meg også melk og drakk halve kartongen på rappen, noe annet jeg ikke har hatt siden barneskolen omtrent! Ellers er det lite som frister, annet enn rå grønnsaker (noe jeg egentlig ikke liker noe særlig) :hungry:
 
Frukt er høyt på lista her! Søtsaker blir jeg fort kvalm av, så fint lite. Derimot salt er høyt på lista! For det hjelper mot kvalmen...
 
Syrlig frukt går det mye i her, og vann. Har fått helt avsmak for te og pepsi max. Godterier frister heller ikke særlig. Jeg har fryktelig lyst på strandaskinke og brie (særlig sammen med løk, salat, brød og balsamico:wacky:)
 
Syrlig frukt går det mye i her, og vann. Har fått helt avsmak for te og pepsi max. Godterier frister heller ikke særlig. Jeg har fryktelig lyst på strandaskinke og brie (særlig sammen med løk, salat, brød og balsamico:wacky:)
Jeg å lyster på spekemat ... men er jo fyfy mat og da får jeg bare holde meg Grillmat smaker veeeldig godt da
 
Jeg trodde kanskje mine craving/ avsmaksgreier var tull sist, at jeg plutselig bare var blitt kresen. Men siden det er akkurat de samme tingene som sist, tror jeg det er noe i det.
Nei takk til kyllingfilet, stekt laks og mindre sug etter potetgull (jeg som er rene potetgullvakumet til vanlig).
Og veldig ja til bær, frukt, rå grønnsaker, sjokolade og salami. (Spiser såklart ikke salami, men har bare sååå lyst til å maule jubelsalami[emoji7])
Prøver også å ikke ete all den sjokoladen jeg egentlig vil ha [emoji85]
 
Har lyst på alt jeg, LUNSJKAKE og reker, loff og majones !! (Kommer ikke tilbake til Norge før om en mnd så holder nesten ikke ut!! Pizza frister skikkelig hver dag!! NAM!! ❤️ kunne lagt på meg ti kilo i uken om jeg ikke stoppet meg selv fra å spise i ett sett ;)

Og jeg har faktisk skikkelig lyst på oster! Alle jeg ikke kan spise!! Har allerede avtalt med mannen at jeg skal ha på sykehuset :p er ikke lett
 
Jeg hadde avsmak fra alt som er søtt og kaffe, men ser ut som det har gitt seg litt. Alt som er salt derimot er nomnom. Har såååå lyst på salami og spekeskinke [emoji12]
 
Jeg å lyster på spekemat ... men er jo fyfy mat og da får jeg bare holde meg Grillmat smaker veeeldig godt da

Ja, dessverre! Samboeren spiste ost og spekemat i går, begynte nesten å grine. Det lå igjen en spekeskinkebit på fatet hans og jeg måtte seriøst holde meg selv igjen fra å gå å slikke på den!:wideyed: Helt absurd trang til å smake på spekemat:eek:
 
Jeg MÅ ha isbiter, iste og gulrøtter. Hva som er blæsj varierer fra time til time. Og plutselig bare MÅ jeg ha noe. Som i går da jeg bare måtte ha fiskegrateng, eller for tre dager siden da jeg sippet i en time da de ikke hadde reker på butikken. (Min mann klarte å spore opp noen likevel, så kvelden ble reddet [emoji56]).
 
Avsmak på brus for tiden, så går mye i vann da. Sist svangerskap så hadde jeg ingenting som jeg bare måtte ha, så spent på om det er sånn denne gangen også, for har 0 cravings hittil [emoji6]
 
Det varier nesten fra time til time hva jeg har lyst på og ikke, men saltkjeks, saltstenger og salt potetgull er alltid en hit.. [emoji57]
 
Har ingen riktige must-have's. Mango og vannmelon frister extra(får vann i munn nå). Og drømmer om fenalår og spekeskinke..
 
Morsomt at du mange vil ha ting vi ikke kan spise! Hehe! Skulle gjerne hatt litt blåmugg ost med syltetøy i dag ❤
 
Har egentlig ikke lyst på noen ting. Drit kvalm og bare tanken på salt chips og salt kjeks gjør meg dårlig. Haha Off håper kvalmen går fort over, brekker meg av å åpne kjøleskapet :depressed::dead:
 
Har så lyst på spekemat at jeg snart går ut av mitt gode skinn[emoji85]
Første jeg får trykt i fjeset når jeg går inn i matbutikken er spekemat..
Idag har jeg veldig lyst på loff og reker så tror jeg skal ut å kjøpe det nå!:)
 
Har lyst på alt jeg :bag:
Føles som om jeg kan spise en hest! Blir liksom ikke mett! Men fy så kvalm jeg blir etter mat, uansett om det var søtt eller salt.
Er flink å kontrollere inntaket, da jeg nettopp har gått ned over 40 kg, men det er myyyye vanskeligere å motstå fristelsene nå...
Huff, spekemat... skulle aldri lest gjennom denne tråden :woot:
 
Back
Topp