Du kan jo si at du har lovt å være sjåfør for mannen din.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer for den eller annen familie..Du kan jo si at du har lovt å være sjåfør for mannen din.
Takk for tips. Ja, det er kanskje bedre enn å late som, det var egentlig planen. Da kan jeg jo komme meg hjem litt tidlig uten alt for mange spm ogStemmer for den eller annen familie..
Jeg fant en med 0,00 % når jeg var der, men kun en , de andre hadde 0,05 og 0,5 i seg. Turte kun den helt uten alkohol jeg helte over den alkoholfrie i en annen skrukork vinflaske, funket fettDere må huske at nesten all alkoholfri vin har litt alkohol i seg! Vært på polet å undersøkt. Fant ikke en eneste vin som var helt fri for alkohol!
Det gikk fint, kjørte bort gjemte bilen litt nedenfor, og så takket jeg bare ja til velkomstdrink når jeg kom, helte ut 3/4 av glasset underveis;-) Når vi skulle spise var det mer stress for da ble d ikke naturlig ta med seg glasset på do + at forretten var en heftig ost OG spekeskinke, haha, men jeg tror jeg klarte meg greit uten å bli tatt, de kommenterte en gang om jeg i det hele tatt drakk noe, men sa bare at jeg var så sykt mett og at det gikk litt tregt med meg i dag sykt på alerten hele tiden, slitsomt hehe glad for at jeg neste gang vil kunne være åpen om detHvordan gikk det med deg på Lørdagen? Spent på å høre hvordan du løste problemet