Avocado's voksende spire

Hurra for 19 uker[emoji7][emoji7][emoji7][emoji173] Nydelig babymage, du kler den søta[emoji173]

Herlig m masse spark og at mannen også fikk kjenne[emoji7][emoji7]Nyt[emoji173] Håper bekkenet ikke slår seg helt vrang, bekkenløsning er kjipt[emoji26] Fysio er lurt, kan forebygge en del med fysio[emoji1][emoji106]

19+0 og ny uke igjen :D

Formen er så innmari mye bedre og magen vokser! Koser meg med masse liv i magen og kjenner både innvendig og utvendig bevegelse nå, og endelig fikk Avocadomannen kjenne litt spark etter middagen i sted :D Da var hun i full fres etter at vi hadde spist et (litt for) krydret måltid :p Jenta liker visst karri :hilarious:

Ellers kjenner jeg litt vondter i bekkenet nå. Håper det er pga for stillesittende livsstil og ikke at det er bekkenløsning på gang. Formen er som sagt bedre, så blir flere fotturer og mer styrketrening nå, og da håper jeg det kan bli bedre.
Samtidig har jeg en god lege som ville følge opp uansett og henviste meg til fysio. Ser an mot helgen hvordan det går..

Dagens magebilde :)
Vis vedlegget 232479

Så flott og fin gravid mage du har [emoji7]godt at formen er bedre og du kan føle deg bedre fremover!

Det er en såå herlig følelse å kjenne de gode sparkene og bevegelsene [emoji173]️bekreftelse på at skatten lever og har det godt inni der [emoji173]️

Gratulerer med ny uke, og nydelige magen. [emoji173][emoji4]

Så nydelig mage du har fått [emoji173]

Jeg har hatt litt vondter i bekkenet i en måned nå. Merker det fort om jeg har vært stillesittende for lenge. For min del hjelper det på å gå turer i skogen med hunden. Fikk også tips fra fysio om å være i aktivitet for å forebygge. Så opp å gå minst en gang i timen, helst en gang i halvtimen fikk jeg beskjed om.
Håper det ikke blir noe verre hos deg, ikke noe godt når det står på som værst.

Og så herlig at avocado mannen også endelig fikk kjenne [emoji1]

Gratulerer med ny uke og nyyydelig babymage! [emoji7] Hun vokser godt den jenta der [emoji1377][emoji3] Håper du får kontroll på bekkenet, er ikke godt å gå rundt med smerter...

Hurra for 19 uker[emoji7][emoji7][emoji7][emoji173] Nydelig babymage, du kler den søta[emoji173]

Herlig m masse spark og at mannen også fikk kjenne[emoji7][emoji7]Nyt[emoji173] Håper bekkenet ikke slår seg helt vrang, bekkenløsning er kjipt[emoji26] Fysio er lurt, kan forebygge en del med fysio[emoji1][emoji106]

Takk vennen :D

Tenker fysio blir bra ja :) Håper å få noen øvelser jeg kan gjøre hjemme for å forebygge videre vondter ✌

Så flott og fin gravid mage du har [emoji7]godt at formen er bedre og du kan føle deg bedre fremover!

Det er en såå herlig følelse å kjenne de gode sparkene og bevegelsene [emoji173]️bekreftelse på at skatten lever og har det godt inni der [emoji173]️

Takk søta ❤️ Er jo litt stolt over den og :rolleyes:

Sparkene er helt magisk! Og noen ganger må jeg klype meg selv i armen over det faktum at det er en sprell levende baby inni der :woot:

Så fin mage da gitt [emoji173]️ Så deilig å kjenne spark daglig.

Takk vennen ❤️
Ja, dette var herlig og det har jeg sett frem i mot lenge. Ikke visste jeg at det føltes enda mer fantastisk enn jeg hadde forestilt meg ❤️

Så nydelig mage du har fått [emoji173]

Jeg har hatt litt vondter i bekkenet i en måned nå. Merker det fort om jeg har vært stillesittende for lenge. For min del hjelper det på å gå turer i skogen med hunden. Fikk også tips fra fysio om å være i aktivitet for å forebygge. Så opp å gå minst en gang i timen, helst en gang i halvtimen fikk jeg beskjed om.
Håper det ikke blir noe verre hos deg, ikke noe godt når det står på som værst.

Og så herlig at avocado mannen også endelig fikk kjenne [emoji1]

Takk søta! ❤️

Blir spennende med fysio.
Egentlig har jeg fått litt ubegag ved gange også, så den er litt mystisk denne vondten min...
Er gjerne de dagene jeg busser til jobb og må gå litt i byn at det krangler.
Men samtidig krangler det også etter lengre bilturer... Ikke godt å si hva som skjer... mulig jeg må satse på bedre sko og bedre underlag :confused005

Gratulerer med ny uke og nyyydelig babymage! [emoji7] Hun vokser godt den jenta der [emoji1377][emoji3] Håper du får kontroll på bekkenet, er ikke godt å gå rundt med smerter...

Takk søta ❤️
Rart med hvordan magen vokser, for jeg føler ikke den har blitt så mye større, ..før jeg ser på bilder :p Herlig med progresjon :D
Syns jeg leste at du måler hver uke? Det er jo også litt kult da :)

Takk søta [emoji173]️
Rart med hvordan magen vokser, for jeg føler ikke den har blitt så mye større, ..før jeg ser på bilder :p Herlig med progresjon :D
Syns jeg leste at du måler hver uke? Det er jo også litt kult da :)

Jeg veit! Man merker det liksom ikke selv før man ser på bilder... Og da syns det godt! [emoji1]
Jeg tar både bilde, veier meg og måler omkretsen hver uke. Er litt gøy å følge med på syns jeg, men startet vel egentlig med det da jeg var så tynn og nesten ble litt bekymret for at jeg ikke la på meg nok. Gikk plutselig veldig fort fra uke 16-17 da [emoji5]

Åh!! Ikke fått med meg at du har vært på OUL! Gratulerer så mye og så fin baby [emoji173][emoji173] så ikke så mye ut som en Avocado men [emoji23]

Takk vennen :D

Tenker fysio blir bra ja :) Håper å få noen øvelser jeg kan gjøre hjemme for å forebygge videre vondter [emoji111]
Det får du sikkert[emoji1][emoji106] Satser på at bekkenet ikke slår seg helt vrang[emoji173]

Åh!! Ikke fått med meg at du har vært på OUL! Gratulerer så mye og så fin baby [emoji173][emoji173] så ikke så mye ut som en Avocado men [emoji23]

Det var sååå gøy!! :joyful:
Tusen takk! ❤️ Kanskje like greit at det blir en liten jente og ikke en Avocado :p

Håper alt står bra til med deg og familien! Tar meg en tur i dagboka di jeg, kanskje det står noe der nå :rolleyes:

Gratulerer med ny uke og fiiin babymage[emoji173]️

Gratulerer med ny uke og fiiin babymage[emoji173]️

Takk vennen ❤️
Savner deg her hos oss og håper virkelig å se deg i en sommer-terminklubb veldig snart ❤️

19+0 og ny uke igjen :D

Formen er så innmari mye bedre og magen vokser! Koser meg med masse liv i magen og kjenner både innvendig og utvendig bevegelse nå, og endelig fikk Avocadomannen kjenne litt spark etter middagen i sted :D Da var hun i full fres etter at vi hadde spist et (litt for) krydret måltid :p Jenta liker visst karri :hilarious:

Ellers kjenner jeg litt vondter i bekkenet nå. Håper det er pga for stillesittende livsstil og ikke at det er bekkenløsning på gang. Formen er som sagt bedre, så blir flere fotturer og mer styrketrening nå, og da håper jeg det kan bli bedre.
Samtidig har jeg en god lege som ville følge opp uansett og henviste meg til fysio. Ser an mot helgen hvordan det går..

Dagens magebilde :)
Vis vedlegget 232479
Så flott du ser ut, Avocado:joyful:

Og så moro at mannen endelig har fått kjenne liv, det er en egen opplevelse for dem, og jeg tror nok det er er lite vendepunkt når de får kjenne den lille skapningen vi bærer på❤️ Mannen her er veldig fascinert i hvert fall, selv om han ikke er mye borte og tar på, men han ser alt som skjer da og ler litt av meg som skvetter til når sparkene kommer opp i ribbeina:p

Håper også at du slipper unna bekkenløsning! Jeg har ikke hatt det til nå, men siste behandling i går slo jeg ut på en test, og det er jeg ikke fornøyd med. Hatt veldig vondt den siste uken da, så burde ikke blitt overrasket.. Så ta timen hos fysio og forebygg som best kan! Jo lengre du slipper unna, dess bedre :)

Det var sååå gøy!! :joyful:
Tusen takk! [emoji173]️ Kanskje like greit at det blir en liten jente og ikke en Avocado [emoji14]

Håper alt står bra til med deg og familien! Tar meg en tur i dagboka di jeg, kanskje det står noe der nå :rolleyes:
Alt bra her [emoji173] Omveltning selvfølgelig, og vært sliten etter fødselen.. Best med en liten jentebaby ja [emoji4]

Back
Topp