Avocado's voksende spire

Herlig lita frøken, Avocado❤️ Godt å høre at alt gikk bra og at dere sitter igjen med en flott opplevelse :D

Hun er jo verdens vakreste, helt objektivt så klart ;)

OUL overstått! [emoji111]

Kjempefin opplevelse altså :D Alt er fint med den lille turnerjenta vår [emoji173]️
Ble målt til 18+0, så da er termin fortsatt 11. februar :D

Til dere som ikke har hatt OUL enda, gled dere!! :joyful:
Vis vedlegget 231942

Såå herlig lita snuppe da[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer med vel overstått OUL[emoji173]️

Kjempefin opplevelse altså :D Alt er fint med den lille turnerjenta vår [emoji173]️

Vis vedlegget 231942

Åhhhh for ei nydelig lita tulle [emoji173][emoji173][emoji173] Wæææ, hormoner altså, blir jo så rørt [emoji28] For en fantastisk opplevelse det må ha vært [emoji7]

Såå herlig lita snuppe da[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer med vel overstått OUL[emoji173]️

Takk fine du! ❤️
Håper det er deg som jubler over en flott OUL om tre-ish måneder! Heier masse på deg! ❤️

Åhhhh for ei nydelig lita tulle [emoji173][emoji173][emoji173] Wæææ, hormoner altså, blir jo så rørt [emoji28] For en fantastisk opplevelse det må ha vært [emoji7]

Takk ❤️❤️
Bare å glede deg til det er din tur snart! ❤️ Helt magisk! ✌

OUL overstått! ✌

Kjempefin opplevelse altså :D Alt er fint med den lille turnerjenta vår ❤️

Vis vedlegget 231942
Så fin liten avocado :Heartred Blir spennende å se om du får nøyaktig et år etter meg nå ;)

Åh så herlig ❤️❤️

Så fin liten avocado :Heartred Blir spennende å se om du får nøyaktig et år etter meg nå ;)

Det kan fort skje ;) Og hadde ikke vært å forakte da det er akkurat passe ift termin :D

Åå, se på den fine lille Avocadojenta'a [emoji173]️ Så deilig at OUL gikk så fint!! Og kan signere Lykkeliten. Jeg var redd for at jeg kom til å ta det litt for gitt etter at babyen kom, men jeg tar meg selv i å føle meg vanvittig takknemlig hele tiden! Disse langtidsprøverbabyene er virkelig litt ekstra unike [emoji173]️

Åå, se på den fine lille Avocadojenta'a [emoji173]️ Så deilig at OUL gikk så fint!! Og kan signere Lykkeliten. Jeg var redd for at jeg kom til å ta det litt for gitt etter at babyen kom, men jeg tar meg selv i å føle meg vanvittig takknemlig hele tiden! Disse langtidsprøverbabyene er virkelig litt ekstra unike [emoji173]️

Ja, innimellom må jeg klype meg selv i armen for å forstå at hun er der på ekte :wideyed:
Godt å høre at den følelsen av takknemlighet ikke går over med det første ❤️

Last edited:
Hun er jo verdens vakreste, helt objektivt så klart ;)

Å Avocado! Det er helt sant som de sier her, fødselen , det å holde den lille for første gang. Ta på, lukte på, se på, bli kjent med ....er et av de største øyeblikkene i livet.
Jeg har virkelig begynt å glede meg!

Våre små, våres helt egne sine egne mennesker.
De største og fineste gavene vi noen gang er forunt i livet.
Jeg tenker på det nesten hver eneste dag. Når jeg er ekstra sliten minner jeg meg selv på akkurat det og er takknemlig for at jeg får lov til å bli trett med mening.

Å Avocado! Det er helt sant som de sier her, fødselen , det å holde den lille for første gang. Ta på, lukte på, se på, bli kjent med ....er et av de største øyeblikkene i livet.
Jeg har virkelig begynt å glede meg!

Våre små, våres helt egne sine egne mennesker.
De største og fineste gavene vi noen gang er forunt i livet.
Jeg tenker på det nesten hver eneste dag. Når jeg er ekstra sliten minner jeg meg selv på akkurat det og er takknemlig for at jeg får lov til å bli trett med mening.

Du skulle vært poet du :D
Nydelig skrevet <3

Vis vedlegget 231942

Nydelig jente [emoji7][emoji7][emoji7]så godt at alt er supert [emoji7]finnes ikke noe bedre følelse [emoji173]️

Nydelig jente [emoji7][emoji7][emoji7]så godt at alt er supert [emoji7]finnes ikke noe bedre følelse [emoji173]️

Tenk så heldige vi er som får hver vår vakre jente i februar a' :love7

Gratulerer så mye med vel overstått OUL og en vakker jente.
Håper formen er stigende også.

Så fine liten jente! Gratulerer :)

Tenk så heldige vi er som får hver vår vakre jente i februar a' :love7

Uuuutrolig heldig! Syns det er stas at vi begge får jente og dette ble en mirakel baby [emoji7][emoji7][emoji7]

Back
Topp