Herlig lita frøken, AvocadoGodt å høre at alt gikk bra og at dere sitter igjen med en flott opplevelse
![]()
Hun er jo verdens vakreste, helt objektivt så klart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig lita frøken, AvocadoGodt å høre at alt gikk bra og at dere sitter igjen med en flott opplevelse
![]()
OUL overstått! [emoji111]
Kjempefin opplevelse altsåAlt er fint med den lille turnerjenta vår [emoji173]️
Ble målt til 18+0, så da er termin fortsatt 11. februar![]()
Til dere som ikke har hatt OUL enda, gled dere!!
Vis vedlegget 231942
Vis vedlegget 231942
Såå herlig lita snuppe da[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer med vel overstått OUL[emoji173]️
Åhhhh for ei nydelig lita tulle [emoji173][emoji173][emoji173] Wæææ, hormoner altså, blir jo så rørt [emoji28] For en fantastisk opplevelse det må ha vært [emoji7]
Så fin liten avocadoOUL overstått! ✌
Kjempefin opplevelse altsåAlt er fint med den lille turnerjenta vår
Ble målt til 18+0, så da er termin fortsatt 11. februar
Vis vedlegget 231942
Blir spennende å se om du får nøyaktig et år etter meg nå Så fin liten avocadoBlir spennende å se om du får nøyaktig et år etter meg nå
![]()
Åå, se på den fine lille Avocadojenta'a [emoji173]️ Så deilig at OUL gikk så fint!! Og kan signere Lykkeliten. Jeg var redd for at jeg kom til å ta det litt for gitt etter at babyen kom, men jeg tar meg selv i å føle meg vanvittig takknemlig hele tiden! Disse langtidsprøverbabyene er virkelig litt ekstra unike [emoji173]️

Hun er jo verdens vakreste, helt objektivt så klart![]()
Å Avocado! Det er helt sant som de sier her, fødselen , det å holde den lille for første gang. Ta på, lukte på, se på, bli kjent med ....er et av de største øyeblikkene i livet.
Jeg har virkelig begynt å glede meg!
Våre små, våres helt egne sine egne mennesker.
De største og fineste gavene vi noen gang er forunt i livet.
Jeg tenker på det nesten hver eneste dag. Når jeg er ekstra sliten minner jeg meg selv på akkurat det og er takknemlig for at jeg får lov til å bli trett med mening.
Vis vedlegget 231942
Nydelig jente [emoji7][emoji7][emoji7]så godt at alt er supert [emoji7]finnes ikke noe bedre følelse [emoji173]️

Gratulerer så mye med vel overstått OUL og en vakker jente.
Håper formen er stigende også.
Tenk så heldige vi er som får hver vår vakre jente i februar a'![]()