Avocado's voksende spire

I går kveld kjente jeg spark på utsiden for første gang :love7

Hun var kjapt ferdig med det da Avocadomannen ville kjenne :p
Bedre lykke neste gang til han :D

Last edited:
I går kveld kjente jeg spar på utsiden for første gang :love7

Hun var kjapt ferdig med det da Avocadomannen ville kjenne [emoji14]
Bedre lykke neste gang til han :D
Åhhh så fantastisk!! [emoji7]

Veldig koselig altså [emoji173]️
Hva med deg, har du kjent noen knuff enda?
Veldig vanskelig å si. Noen dager synes jeg at jeg kjenner noe, men det kan like så godt være luft [emoji28]
Har ikke anelse om hvor morkaken ligger heller, blir spennende å se på ul.
Men jeg stresser ikke, det er jo helt normalt å ikke kjenne noe enda [emoji5]

Veldig vanskelig å si. Noen dager synes jeg at jeg kjenner noe, men det kan like så godt være luft [emoji28]
Har ikke anelse om hvor morkaken ligger heller, blir spennende å se på ul.
Men jeg stresser ikke, det er jo helt normalt å ikke kjenne noe enda [emoji5]

Jeg hadde det på samme måte i starten, visste ikke helt hva jeg skulle kjenne etter. Ikke så lett når man er nybegynner på dette ;)
Fikk mitt første blaff uke 16, men så var det stille i en god uke etter det før det kom noe mer :)
Tror jeg har vært heldig som kjenner tidlig i og med morkaka ligger bak :)
Blir så enormt spennende med UL din snart! :D
Gleder meg!!

Jeg hadde det på samme måte i starten, visste ikke helt hva jeg skulle kjenne etter. Ikke så lett når man er nybegynner på dette ;)
Fikk mitt første blaff uke 16, men så var det stille i en god uke etter det før det kom noe mer :)
Tror jeg har vært heldig som kjenner tidlig i og med morkaka ligger bak :)
Blir så enormt spennende med UL din snart! :D
Gleder meg!!

Gleder meg som en liten unge til å kjenne mer, og ikke minst til UL!
Og tenk, nå er det jo ikke lenge til du er halvveis [emoji1]

Gleder meg som en liten unge til å kjenne mer, og ikke minst til UL!
Og tenk, nå er det jo ikke lenge til du er halvveis [emoji1]

Og du er jo ikke langt bak heller ✌
Er så mye flott å se frem imot ❤️

Gleder meg skikkelig til å kjenne sparkene og dultene ordentlig! [emoji2][emoji106]

Det skjønner jeg! Man får liksom en helt annen kontakt da ❤️
Du er jo ikke mange dagene bak meg, så tenker det dukker opp veldig snart ✌

Veldig stas! Og for første gang innså jeg at dette er virkelig sant [emoji173]️[emoji111]
[emoji173][emoji173][emoji173]
Blir helt rørt jeg av slikt, tårer i øyekroken på bussen [emoji28]

Gratulerer så mye med 19 uker i dag [emoji177]

[emoji173][emoji173][emoji173]
Blir helt rørt jeg av slikt, tårer i øyekroken på bussen [emoji28]

Gratulerer så mye med 19 uker i dag [emoji177]

Awww ❤️ Og jeg blir rørt av at du blir rørt ❤️
Vi er noen skikkelige hormonbomber vi :hilarious:

Å legge hånda på magen og kjenne det bule oppunder den var bare fantastisk :love017
Akkurat da ble jeg jo enda mer forelska :love7
Bare å glede seg!

Takk og gratulerer med 17 uker til deg!! :love2

Awww [emoji173]️ Og jeg blir rørt av at du blir rørt [emoji173]️
Vi er noen skikkelige hormonbomber vi :hilarious:

Å legge hånda på magen og kjenne det bule oppunder den var bare fantastisk :love017
Akkurat da ble jeg jo enda mer forelska :love7
Bare å glede seg!

Takk og gratulerer med 17 uker til deg!! :love2

Gleder meg masse til å kjenne skikkelige bevegelser, og ikke minst at mannen skal få kjenne. Han spør omtrent hver dag nå om jeg kjenner noe til mageboeren [emoji28][emoji7]

Jeg er ei hormonbombe til tusen om dagen. Opplevde nettopp ei dame som gav meg setet sitt på toget (det var stappfullt, folk stod som sild i tønne) - ble jo så rørt da [emoji23][emoji23] håpløst [emoji38]

Gleder meg masse til å kjenne skikkelige bevegelser, og ikke minst at mannen skal få kjenne. Han spør omtrent hver dag nå om jeg kjenner noe til mageboeren [emoji28][emoji7]

Jeg er ei hormonbombe til tusen om dagen. Opplevde nettopp ei dame som gav meg setet sitt på toget (det var stappfullt, folk stod som sild i tønne) - ble jo så rørt da [emoji23][emoji23] håpløst [emoji38]

Han gleder seg veldig til å kjenne her også, men hun driver å holder han for narr, for hver gang han legger hånda på så stopper hun :p
Haha, lille raringen ❤️

Så snilt å tilby plassen på toget!! Du vet hva det betyr? Da er du synlig gravid ;)

19+0 og ny uke igjen :D

Formen er så innmari mye bedre og magen vokser! Koser meg med masse liv i magen og kjenner både innvendig og utvendig bevegelse nå, og endelig fikk Avocadomannen kjenne litt spark etter middagen i sted :D Da var hun i full fres etter at vi hadde spist et (litt for) krydret måltid :p Jenta liker visst karri :hilarious:

Ellers kjenner jeg litt vondter i bekkenet nå. Håper det er pga for stillesittende livsstil og ikke at det er bekkenløsning på gang. Formen er som sagt bedre, så blir flere fotturer og mer styrketrening nå, og da håper jeg det kan bli bedre.
Samtidig har jeg en god lege som ville følge opp uansett og henviste meg til fysio. Ser an mot helgen hvordan det går..

Dagens magebilde :)
IMG_1837.JPG

Back
Topp