~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Gratulerer med vel overstått OUL 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så utroligGratulerer så mye!
Du har masse å glede deg til![]()
Åhhh så fantastisk!! [emoji7]I går kveld kjente jeg spar på utsiden for første gang
Hun var kjapt ferdig med det da Avocadomannen ville kjenne [emoji14]
Bedre lykke neste gang til han![]()
Åhhh så fantastisk!! [emoji7]
Veldig vanskelig å si. Noen dager synes jeg at jeg kjenner noe, men det kan like så godt være luft [emoji28]Veldig koselig altså [emoji173]️
Hva med deg, har du kjent noen knuff enda?
Veldig vanskelig å si. Noen dager synes jeg at jeg kjenner noe, men det kan like så godt være luft [emoji28]
Har ikke anelse om hvor morkaken ligger heller, blir spennende å se på ul.
Men jeg stresser ikke, det er jo helt normalt å ikke kjenne noe enda [emoji5]
Jeg hadde det på samme måte i starten, visste ikke helt hva jeg skulle kjenne etter. Ikke så lett når man er nybegynner på dette
Fikk mitt første blaff uke 16, men så var det stille i en god uke etter det før det kom noe mer
Tror jeg har vært heldig som kjenner tidlig i og med morkaka ligger bak
Blir så enormt spennende med UL din snart!
Gleder meg!!
Gleder meg som en liten unge til å kjenne mer, og ikke minst til UL!
Og tenk, nå er det jo ikke lenge til du er halvveis [emoji1]
Så stas å kjenne bevegelser utenpå! [emoji7]
Gleder meg skikkelig til å kjenne sparkene og dultene ordentlig! [emoji2][emoji106]Veldig stas! Og for første gang innså jeg at dette er virkelig sant [emoji173]️[emoji111]
Gleder meg skikkelig til å kjenne sparkene og dultene ordentlig! [emoji2][emoji106]
[emoji173][emoji173][emoji173]Veldig stas! Og for første gang innså jeg at dette er virkelig sant [emoji173]️[emoji111]
[emoji173][emoji173][emoji173]
Blir helt rørt jeg av slikt, tårer i øyekroken på bussen [emoji28]
Gratulerer så mye med 19 uker i dag [emoji177]

Awww [emoji173]️ Og jeg blir rørt av at du blir rørt [emoji173]️
Vi er noen skikkelige hormonbomber vi
Å legge hånda på magen og kjenne det bule oppunder den var bare fantastisk
Akkurat da ble jeg jo enda mer forelska
Bare å glede seg!
Takk og gratulerer med 17 uker til deg!!![]()
Gleder meg masse til å kjenne skikkelige bevegelser, og ikke minst at mannen skal få kjenne. Han spør omtrent hver dag nå om jeg kjenner noe til mageboeren [emoji28][emoji7]
Jeg er ei hormonbombe til tusen om dagen. Opplevde nettopp ei dame som gav meg setet sitt på toget (det var stappfullt, folk stod som sild i tønne) - ble jo så rørt da [emoji23][emoji23] håpløst [emoji38]