Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, se der ja!! Fantastisk [emoji173]️
Så fantastisk nydelig lille Avocado-jenta er! [emoji7] Godt å høre alt stod bra til med henne [emoji5]
Er det ikke rart å se hvor fort de vokser? Og at man kan se armer og ben, og egentlig det meste på de små er så godt som ferdigutviklet og vi forstår at her er det ett lite menneske inni magen. Det er helt utrolig! Og nå kommer hun til å vokse fort fremover altså! [emoji847][emoji176] Bare å nyte og glede seg [emoji92]

Hun er nydelig! [emoji7]
Gleder meg til OUL selv nå!
OUL overstått! ✌
Kjempefin opplevelse altsåAlt er fint med den lille turnerjenta vår
Ble målt til 18+0, så da er termin fortsatt 11. februar
Til dere som ikke har hatt OUL enda, gled dere!!
Vis vedlegget 231942
Det er i morgen ikkesant?
Håper du er i form og at det blir en finfin opplevelse! Lykke til![]()
.Wow! Et helt lite menneske allerede! Kjempefint ulbilde!

Så hyggelig å høre om en god OUL opplevelse, og at alt var bra med jenta di i magen. Nå skal hun bare vokse seg stor og sterk, og vips så er hun hos dere. [emoji173]
Får håpe det synker inn før termin i hvert fall Gjør nok det på noen måter, men på andre måter forstår man det ikke før man holder den lille babyen for første gang [emoji173][emoji173][emoji173] (og selv nå over ett år etter første gang hender det jeg holder gutten min og tenker: "Tenk at vi faktisk er så heldige at vi fikk deg". [emoji11])Kan nesten ikke skjønne at hun skal komme til ossFår håpe det synker inn før termin i hvert fall
![]()
Gjør nok det på noen måter, men på andre måter forstår man det ikke før man holder den lille babyen for første gang [emoji173][emoji173][emoji173] (og selv nå over ett år etter første gang hender det jeg holder gutten min og tenker: "Tenk at vi faktisk er så heldige at vi fikk deg". [emoji11])
Så bra[emoji1][emoji108] Nydelig liten jente[emoji7][emoji7]OUL overstått! [emoji111]
Kjempefin opplevelse altsåAlt er fint med den lille turnerjenta vår [emoji173]️
Ble målt til 18+0, så da er termin fortsatt 11. februar![]()
Til dere som ikke har hatt OUL enda, gled dere!!
Vis vedlegget 231942