Avocado's voksende spire

Jeg har ferie + avspasering som holder ut året. Etter det har jeg spart opp til 10 fulle uker ulønnet, så kommer meg ut i mars et sted. Hva som skjer etter det er ikke helt avklart. Mulig vi også begynner med deltid begge to fra januar.
Om det dukker opp en b.hageplass vil jo hele ooplegget endre seg uansett [emoji14]

Skikkelig BLW-baby du har da ;) Ordentlig selvstendig :)
Godt at du har ferie osv sånn at det holder ut året[emoji122][emoji122] Her skal pappaen ta 10 uker fra februar, det holder vel til starten på mai.. Så får vi se hvordan vi løser det[emoji848]

Ikke bare bare når man ikke har rett på bhg før aug neste år[emoji14][emoji13]
 
Gratulerer så mye med 6 mnd!! [emoji173][emoji173] Det er jo helt sprøtt å tenke på at frøkna de er ett halvt år allerede [emoji33] også så flink da! Går i razer fart den utviklingen nå [emoji1]
 
Gratulerer med 6 måneder
 
Ja det halve året går så sykt fort! Gratulerer med 6 måneder! [emoji4] Høres ut som det går veldig fint med dere[emoji173]️
 
Gratulerer med 6 måneder! :Heartred Det går bare helt vilt fort med de små og utvikling, og tiden forsvinner liksom.
 
Gratulerer med 6 mnd!! Som tida flyr!
 
Hurra for snuppa som er 6 mmd♥️ Og utvikling er morsomt å se på! Noe nytt hver dag omtrent :D
 
Hurra for 6 fine mnd❤️ Høres ut som dere koser dere veldig:) Det er så stas med rivende utvikling, aldri kjedelig med småbarn i hus!
 
Så koselig med oppdatering :) tiden raser med de små! Høres ut som om dere har god kontroll på det meste, så deilig å slippe natt matingen :happy:
 
Gratulerer med 6 månedersdagen som var [emoji7] Herlig oppdatering [emoji173]️[emoji173]️
 
:Heartpink 6 mnd :Heartpink
Herregud som tiden flyr! :eek: Jenta mi ble 6 mnd igår!!

Det er virkelig stor stas å være mammaen hennes! Stort sett blid og fornøyd dagen lang og spiser godt; grøt, melk, middager, frukt, grønt, brød osv, så veldig moro med matinga :joyful:

Litt mer trøbbel med søvn enn tidligere, eller.. dagsøvn da. Natten går stort sett fint med bare noen korte oppvåkninger. Nattmat er avvent heldigvis. Hun er fortsatt på rom med oss i bedside i tillegg til litt samsoving på morgenene, men vi tenker flytting på eget rom om ikke lenge. Hun er var på lyder og blir forstyrret av oss, så ikke så dumt med eget rom vil jeg tro :)

Akkurat nå er vi på ferie og koser oss på fjellet som en familie ❤️ Kos med turer til fiskevann og topper i nærheten. Bærplukking, bading i fjellvann og voksentid i solveggen etter S sover.

Hun er så AKTIV!! Min lille mark er over alle hauger. Eller vil i hvert fall, men får det ikke alltid til :p
Mye rulling og rotering på gulvet, men kommer seg ikke fremover riktig enda. Jobber også iherdig med å klare å sitte. Så masse vilje ❤️

Takknemlig for å være mammaen hennes!

Gratulerer med 6mnd :Heartred
Da krøp min frøken i full fart, og de blir ikke mindre aktive etterhvert ;) nå går jeg ca 10000 skritt om dagen, bare i fotfølging av min lille nysgjerrigper ;)
 
Godt at du har ferie osv sånn at det holder ut året[emoji122][emoji122] Her skal pappaen ta 10 uker fra februar, det holder vel til starten på mai.. Så får vi se hvordan vi løser det[emoji848]

Ikke bare bare når man ikke har rett på bhg før aug neste år[emoji14][emoji13]

Nei, absolutt ikke bare bare å få den kabalen til å gå opp...
Vi har søkt plass fra nyåret men her er det nesten som å vinne på lotto. Bare å planlegge august mao..
 
Nei, absolutt ikke bare bare å få den kabalen til å gå opp...
Vi har søkt plass fra nyåret men her er det nesten som å vinne på lotto. Bare å planlegge august mao..
Samme her[emoji57][emoji848]
 
Gratulerer så mye med 6 mnd!! [emoji173][emoji173] Det er jo helt sprøtt å tenke på at frøkna de er ett halvt år allerede [emoji33] også så flink da! Går i razer fart den utviklingen nå [emoji1]

Villt å tenke på :woot:
Tenk at vi har barn liksom?? Store babyer :woot:
 
Gratulerer med 6 måneder
Gratulerer så mye med 6 mnd! :) <3Helt sykt hvordan tiden flyr!
Ja det halve året går så sykt fort! Gratulerer med 6 måneder! [emoji4] Høres ut som det går veldig fint med dere[emoji173]️
Gratulerer med 6 måneder! :Heartred Det går bare helt vilt fort med de små og utvikling, og tiden forsvinner liksom.
Gratulerer med 6 mnd!! Som tida flyr!
Hurra for snuppa som er 6 mmd♥️ Og utvikling er morsomt å se på! Noe nytt hver dag omtrent :D
Hurra for 6 fine mnd❤️ Høres ut som dere koser dere veldig:) Det er så stas med rivende utvikling, aldri kjedelig med småbarn i hus!
Så koselig med oppdatering :) tiden raser med de små! Høres ut som om dere har god kontroll på det meste, så deilig å slippe natt matingen :happy:
Gratulerer med 6 månedersdagen som var [emoji7] Herlig oppdatering [emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk dere ❤️
 
Gratulerer med 6mnd :Heartred
Da krøp min frøken i full fart, og de blir ikke mindre aktive etterhvert ;) nå går jeg ca 10000 skritt om dagen, bare i fotfølging av min lille nysgjerrigper ;)

Takk :)
Jeg er glad hun ikke kryper riktig enda :p
Hun må gjerne være liten og immobil en liten stund til :p Lille babyen min ❤️
 
Gratulerer så mye med 6 mnd[emoji7][emoji7]
 
Noen dager igjen av ferien bare nå. På tide å sakte men sikkert komme tilbake til rutinen og definitivt tid for å gjøre noen grep ift vekt...
Påmeldt slankekrigen på forumet. Har funket før og jeg har gjerne tatt av 5 kg i løpet av en krig.
Gleder meg til litt konkurranse :D
 
Back
Topp