Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt det står bra til med dere Du har gjort en kjempejobb med ammingen! Her slet vi jo i et år med delamming hele veien.
Regner med det snart går i full fart hos dere også? Her løper lillemor så hun holder foreldrene i bevegelse!
Et helt år er lenge når ting ikke går på skinner! Kudos til deg som holdt ut!
Ikke full fart riktig enda, heldigvis
Hun kan gjerne være lille babyen min litt til
Her var det ammekosen som gjorde at jeg holdt ut, hun ville gjerne amme litt 2-3 ganger om dagen og da var det verdt det for meg Holdt bare noen få uker med pumping etter hun ikke ville ta brystet mer.
Min lille begynte å krype på dagen 7mnd gammel (5,5 mnd korrigert for termin)! Nå løper hun så vi er visst ferdig med babyfasen
Da forstår jeg at du holdt ut, blir noe helt annet når baby vil ha puppen
Oi, det var ganske tidlig!
Hun holder deg i farta da
Også får dere lage en baby til slik at det blir litt mer babykos på deg! Hvordan går det forresten med prøving?
Har fått en unge med konstant dårlig tid
Foreløpig går det mer i slanking enn prøving, men jeg nærmer meg å være innenfor BMI-grensa, selv om jeg helst vil dit jeg var!
Dårlig tid visste vi jo at hun har, hun kom jo 6 uker for tidlig tross alt
Godt å snart være ‘innafor’ på vekt da! Gir litt flere muligheter Du er flink!
Jeg har gått masse opp i vekt ETTER fødsel Må seriøst ta tak i søtsuget mitt snart!
Fordelen med aktivt barn er at når kvelden endelig kommer så sover hun
Jeg gikk bare ned i vekt den aller første tida etter fødsel, så stagnerte det, det er først etter jeg kom i gang med mer trening at vekta flytter på seg
Misunner deg den friheten, såpass ærlig skal jeg være. Vi har to måltider om dagen med fast føde nå da, så det går litt den riktige veien. Men må få si jeg er klar for vanlige bherDet var trist en liten stund, men nå går det veldig fint altså
Å ikke amme har helt klart sine fordeler det også; bedre undertøy, ikke så klamt med varm unge inntil meg når det er 29 grader ute, kunne være med på jentekveld, kunne sove gjennom natta mens pappaen mater, vanlige klær osv
Så fryktelig slitsomt det må være å ikke få sove noe særlig Skal ikke si at jeg forstår hvordan du har det, for vi har virkelig vært heldige med vår sove-unge!
Har du lest om 4 month sleep regression?
Misunner deg den friheten, såpass ærlig skal jeg være. Vi har to måltider om dagen med fast føde nå da, så det går litt den riktige veien. Men må få si jeg er klar for vanlige bher
Har lest om det ja. Driver og leser «sove uten gråt» nå, håper på noen gode tips, så driver loggføring av all søvn om dagen nå. Vi hadde heldigvis en god natt her om dagen, kun en oppvåkning med pupp, der var magisk. I tillegg var det sambo sin tur til å stå opp, så jeg fikk sove ut litt på morningen og. Følte meg som et helt nytt menneske
Ikke satt meg noe konkret mål. Skal vel i grunn være fornøyd med at jeg har klart å holde på så lenge, mtp hvor sliten og lei jeg har vært. Men gir meg nok så fort hun har fire måltider med fast føde ila dagenMed fast føde blir alt litt lettere for mor, og far kan bidra litt mer Det fortjener du nå som du har stått på i et halvt år med amming
Har du satt deg et ammemål eller vil du bare se der an etterhvert som tiden går?
Har du app til logging av søvn?
Godt å høre det ble litt etterlengtet søvn på deg! Håper det blir fler og fler slike netter fremover. Plutselig våkner du en morgen litt perpleks over at natten har gått uten mating også. En dag nærmere for hver dag som går
Sovebarn er en fordel ja
Heldige er vi med S som allerede er glad i å legge seg om kvelden
En uke etter fødsel veide jeg 2 kg mindre enn da jeg ble gravid. Nå... 6 kg mer, så har gått opp 8 kg på disse 4 månedene Skamfullt
Er aktiv nok i massevis til å holde vekta nede, egentlig, men så er det sjokolade da...
Jeg veier nå ca 15kg mer enn da vi startet med AIH og så IVF, vil ned 10kg til før vi evt sender IVFsøknad om søskenforsøk...
Så herlig å lese oppdatering fra dere [emoji7] Høres ut som dere har fått dere en skikkelig fin liten unge [emoji177] Synd å høre at kroppen ikke fungerer som den skal da Krysser fingrene for at det er svangerskapsrelatert og ikke gikt! God sommer til dere (selv om det strengt tatt fortsatt er vår [emoji23]) [emoji173]️
Så herlig å lese fin oppdatering fra deg og lille S![emoji173]️ hun høres virkelig ut som ei lita solstråle[emoji295]️[emoji295]️ og skal si hu jaggu er heldig med mamma’n sin også[emoji7][emoji7]
Håper en tur til legen og evt videre behandling kan hjelpe deg og leddene dine! Ikke godt å gå med smerter hver dag![emoji20]