Avlastning fra familie

Veldig lite, da vi ikke har noe familie her vi bor. De kommer på besøk i blant, eller vi drar dit, men det er jo ikke ofte.
 
Det trengs i blant det og! Kanskje av og til ekstra viktig! Vi har hatt et par dates, men det er ytterst sjelden siden familien ikke bor her.
Ja jeg syns det er viktig :)

Lurer på hvor mye tid vi får til det når nr to kommer!! :O må utnytte muligheten nå føler jeg!!
 
Ja jeg syns det er viktig :)

Lurer på hvor mye tid vi får til det når nr to kommer!! :O må utnytte muligheten nå føler jeg!!
Ja er ikke mye tid til romantikk her i gården, med én heller.. Så deilig når vi er "hjemme" hos en av oss og kan få barnevakt et par timer. Bare det å gå på kino sammen for eksempel!
 
Ja er ikke mye tid til romantikk her i gården, med én heller.. Så deilig når vi er "hjemme" hos en av oss og kan få barnevakt et par timer. Bare det å gå på kino sammen for eksempel!
Er noe med det å komme seg litt bort.

Men det rare er at for meg føles det noen ganger bedre å være hjemme. Hvis vi er ute og spiser så er jo gjerne temaet datteren vår :p er da jeg innser at livet har forandret seg mye etter at vi fik må barn :) på en god måte da.
 
Er noe med det å komme seg litt bort.

Men det rare er at for meg føles det noen ganger bedre å være hjemme. Hvis vi er ute og spiser så er jo gjerne temaet datteren vår :p er da jeg innser at livet har forandret seg mye etter at vi fik må barn :) på en god måte da.
Spot on ;) men deilig å kunne få spise en hel middag i fred og ro en gang i blant da! Eller å få sove en hel natt snart, DET hadde vært noe ;)
 
Spot on ;) men deilig å kunne få spise en hel middag i fred og ro en gang i blant da! Eller å få sove en hel natt snart, DET hadde vært noe ;)
Ja. Slippe å lage maten selv ja! :) det er deilig det :) uten at noen har sugd seg fast i beinet ditt :D ha ha ha!

En hel natts søvn ja. Jeg kunne gitt mye for det da snuppa var mindre. Heldigvis ordnet det seg da hun var seks mnd. Aldri hatt problemer siden.
 
Ja. Slippe å lage maten selv ja! :) det er deilig det :) uten at noen har sugd seg fast i beinet ditt :D ha ha ha!

En hel natts søvn ja. Jeg kunne gitt mye for det da snuppa var mindre. Heldigvis ordnet det seg da hun var seks mnd. Aldri hatt problemer siden.
Veldig deilig. Og ikke minst, å slippe oppvasken etterpå :D
Vår våkner gjerne i seks-tiden vanligvis, så skal vel ikke klage, men han har vært syk en stund og da sover ingen av oss særlig godt dessverre. Pluss at vi nok er litt for flinke til å legge oss sent - det er jo så gøy å sitte oppe hoho :p
 
Veldig deilig. Og ikke minst, å slippe oppvasken etterpå :D
Vår våkner gjerne i seks-tiden vanligvis, så skal vel ikke klage, men han har vært syk en stund og da sover ingen av oss særlig godt dessverre. Pluss at vi nok er litt for flinke til å legge oss sent - det er jo så gøy å sitte oppe hoho :p
Ha ha!!! Må skylde på dere selv :p
Her er vi overlykkelige hvis hun våkner senere enn 06 :D vi har lært oss å legge oss tidlig da :)
 
Ha ha!!! Må skylde på dere selv :p
Her er vi overlykkelige hvis hun våkner senere enn 06 :D vi har lært oss å legge oss tidlig da :)
I know. Samme hver kveld: "i kveld skal jeg legge meg tidlig". Og vips, var klokken halv tolv likevel.. Merkelige greier :p
 
Og med småsyk baby ble klokka over ett før vi fikk sove... Og våknet ca en gang i halvtimen av at han hostet og begynte å grine... :( Så litt trøtt på jobb i dag kan du si - blir ikke sen skravling på meg i kveld ;)
 
Og med småsyk baby ble klokka over ett før vi fikk sove... Og våknet ca en gang i halvtimen av at han hostet og begynte å grine... :( Så litt trøtt på jobb i dag kan du si - blir ikke sen skravling på meg i kveld ;)
Såpass ja :( nei det skjønner jeg godt! Veldig slitsomt når det er sånn!
 
Mamma har jentungen relativt ofte ja.. =) Men max 1 gang annenhver uke/helg... Kan hjelpe meg med henting i bhg og slikt da, etterosm jeg ikke har bil selv...
 
Så snill mammaen din er :) :)
Ja, ho er verdens beste!! Ho har tre andre barnebarn og, som hun ikke får sett så veldig mye, av diverse årsaker. Det er veldig sårt for ho, og da er det sikkert godt å kunne ha et barnebarn ho har fri tilgang til å låne og passe =)
 
Vi har vel egentlig så mye pass som vi bare vil og spør om...sjøl om mine foreldre bor 1,5t kjøring herifra har de henne rimelig ofte i helgene, men ikke ukene... da har vi gumor og dattera til en tidligere kollega av meg som stiller opp... mens svigers bor 2t flytur pluss 1-1.5t i bil fra oss, men de er ikke sen om å hive seg på ett fly om vi trenger barnevakt for flere dager og de bruker å ha henne når vi er der... enten at vi tar oss en langhelg alene noen plass, men der har de eget barnerom til barnebarna, naborommet sitt...mens vi har rom i motsatt etasje...
 
Back
Topp