Avlastning fra familie

Vi har vel egentlig så mye pass som vi bare vil og spør om...sjøl om mine foreldre bor 1,5t kjøring herifra har de henne rimelig ofte i helgene, men ikke ukene... da har vi gumor og dattera til en tidligere kollega av meg som stiller opp... mens svigers bor 2t flytur pluss 1-1.5t i bil fra oss, men de er ikke sen om å hive seg på ett fly om vi trenger barnevakt for flere dager og de bruker å ha henne når vi er der... enten at vi tar oss en langhelg alene noen plass, men der har de eget barnerom til barnebarna, naborommet sitt...mens vi har rom i motsatt etasje...
Så snilt av dem!! :) :)
 
Ja, ho er verdens beste!! Ho har tre andre barnebarn og, som hun ikke får sett så veldig mye, av diverse årsaker. Det er veldig sårt for ho, og da er det sikkert godt å kunne ha et barnebarn ho har fri tilgang til å låne og passe =)
Ja det skjønner jeg da :) :)
 
Så snilt av dem!! :) :)

Ja :) Vi har hatt svigermor her flere ganga over ei hel uke når jentungen har vært syk over lengre tid så vi ikke ska bruke all sykedagan, uten at vi en gang har fått lov å betale fly d e så godt at dem kan stille opp på sånt, mens den muligheten har ikke mamma og pappa I samme grad for dem jobbe 100% begge to...
 
Ja :) Vi har hatt svigermor her flere ganga over ei hel uke når jentungen har vært syk over lengre tid så vi ikke ska bruke all sykedagan, uten at vi en gang har fått lov å betale fly d e så godt at dem kan stille opp på sånt, mens den muligheten har ikke mamma og pappa I samme grad for dem jobbe 100% begge to...
Det er godt når det er sånn :)

Jeg setter iallfall veldig pris på all den hjelper vi får. Er ikke alle som har den muligheten dessverre.
 
Pappa stiller alltid opp om jeg spør. Og svigermor har kommet opp fra Italia for å passe eldste. Når vi er i Italia har vi barnefri så og si hver kveld da ungene sover seg gjennom natta.
 
Mine foreldre er flinke til å ha mine eldste på overnatting da det er trøblete ifht bf og samvær, ikke sånn superofte, men hver 3.-4. helg kanskje? Da finner de på noe gøy på ettermiddagen og sover over til dagen etter :) Ikke så mye avlastning, siden de er såpass store. Gleder meg litt til de to minste blir eldre og kan overnatte en natt borte av og til.. :p
 
Mine foreldre er flinke til å ha mine eldste på overnatting da det er trøblete ifht bf og samvær, ikke sånn superofte, men hver 3.-4. helg kanskje? Da finner de på noe gøy på ettermiddagen og sover over til dagen etter :) Ikke så mye avlastning, siden de er såpass store. Gleder meg litt til de to minste blir eldre og kan overnatte en natt borte av og til.. :p
Hvor gamle er de minste? :)
 
Det har vi, men så er det mye kos også :) Kjenner jeg gleder meg litt til å sove en hel natt sammenhengende ;)
Husker jeg følte meg som et nytt menneske første gang jeg fikk sove natta gjennom etter et halvt år!!
 
Back
Topp