Avhengig av cola?

En annen ting alle jeg snakker med som hadde det som oss måtte ha sjokolademelk. Rart? Jeg også måtte ha det :p Nå klarer jeg det ikke, blir utrolig kvalm av lukta :o
Ja, jeg får slutte tvert. Blir jo ikke bedre ettersom månedene går ;)
For min del tror jeg det hadde noe med at jeg ble mer kvalm av å være sulten. Og bare noen svelger med melk metter mye og legger seg tungt i magen.

For min del tror jeg det hadde noe med at jeg ble mer kvalm av å være sulten. Og bare noen svelger med melk metter mye og legger seg tungt i magen.
Har kanskje en sammenheng der ja, man blir jo litt mett av melk! :)

Utrolig godt å tenke på at jeg skal aldri gjennom dette igjen :o

Er nok bare å slutte tvert, og ikke se deg tilbake. Litt som med røyken. Man blir jo så avhengig og kroppen tror jo det blir normalt og nødvendig når den får så mye sukker/koffein over lang tid. Har du prøvd å slutte enda? Heier på deg!:-)

Er nok bare å slutte tvert, og ikke se deg tilbake. Litt som med røyken. Man blir jo så avhengig og kroppen tror jo det blir normalt og nødvendig når den får så mye sukker/koffein over lang tid. Har du prøvd å slutte enda? Heier på deg!:-)

Har ikke drukket noe hittil i dag nei :p
Er kvelden jeg kjenner jeg må ha, så i kveld skal jeg ikke ikke drikke noe :D

Enig med mamsemomsen over her, bare å slutte tvert!! Er nok veldig vanskelig da, men klarer du deg et par dager uten, så er det verste gjort!
Ikke ha det i hus, men pass på at du har "alt annet", sånn at hvis du går på butikken så blir det kun for å kjøpe cola. Tror man har litt høyere terskel for å gjøre det da. :rolleyes:
Lykke til! Du kan klare det! :D

Back
Topp