Avhengig av cola?

Agnete

Forumet er livet
Tror jeg har blitt det.. I svangerskapet var det cola som fungerte mot kvalme og det var mye bedre å drikke det enn å ligge på sykehuset for hydrering. Så klarte jeg ikke å stoppe etter fødsel, nå har jeg prøvd å redusere mengden, holde meg til bare å drikke på kvelden. Nå har jeg merket at jeg har hodepine hver dag..
Kan det være pga colaen? Har jeg blitt avhengig :o

Det har du nok da ja. Mange som får abstinenser av cola. Prøv å ta cold turkey..fungerer som oftest best. Vil føle deg ille noen dager så blir det bedre. Kanskje lille også blir litt roligere ( noen reagerer på koffein).

Avhengig av pepsi max her.

Det har du nok da ja. Mange som får abstinenser av cola. Prøv å ta cold turkey..fungerer som oftest best. Vil føle deg ille noen dager så blir det bedre. Kanskje lille også blir litt roligere ( noen reagerer på koffein).

Er på grunn av den lille jeg prøver å redusere mengden for. Drikker ikke kaffe eller noe så kommer kun fra cola, men mye sukker, koffein er jo ikke sunt. Ja er kanskje bedre å slutte tvert.. Har lagt skylden på været, men tordneværet kommer jo ikke så nå begynte jeg å tenke kanskje det er colaen :o

Er på grunn av den lille jeg prøver å redusere mengden for. Drikker ikke kaffe eller noe så kommer kun fra cola, men mye sukker, koffein er jo ikke sunt. Ja er kanskje bedre å slutte tvert.. Har lagt skylden på været, men tordneværet kommer jo ikke så nå begynte jeg å tenke kanskje det er colaen :eek:
Mye koffein i også :/ Ja. Prøv å bytte det ut med noe? Hva mef type funlight? Til og md feks Solo super er bedre ( har ikke koffein). Kjenner en som slutta med cola...ble helt utafor i flere dager. Kaldsvettet og sterk hodepine..sier litt om hva det inneholder :o

Mye koffein i også :/ Ja. Prøv å bytte det ut med noe? Hva mef type funlight? Til og md feks Solo super er bedre ( har ikke koffein). Kjenner en som slutta med cola...ble helt utafor i flere dager. Kaldsvettet og sterk hodepine..sier litt om hva det inneholder :o

Jeg liker egentlig ikke tørstedrikk med smak, blir kvalm og uvel av det.. Aldri vært glad i brus, saft eller lignende og bare drikke vann. Så litt uvant dette at jeg MÅ ha det, og det blir fort tomt.. :o
Nei nå er det nok, må prøve å slutte helt og bli meg selv igjen :D

Jeg liker egentlig ikke tørstedrikk med smak, blir kvalm og uvel av det.. Aldri vært glad i brus, saft eller lignende og bare drikke vann. Så litt uvant dette at jeg MÅ ha det, og det blir fort tomt.. :eek:
Nei nå er det nok, må prøve å slutte helt og bli meg selv igjen :D[/QUOTE Heier på deg:)

Avhengig av pepsi max her.

Uff låter ikkje bra. Eg e glad att eg er
En av de som ikkje liker cola och andra kolsyre drikker

Jeg får hodepine når jeg kutta maxen. Etter ca ei uke gikk det over da. Må bare holde ut :p

Avhengig av cola her og. Vært det i mange år!:) best som andre sier om man skal slutte å slutte tvert. Men da er dilemmaet at man ikke må drikke det igjen. Det er i hvertfall min erfaring:P

Hadde akkurat samme greia med sjokolademelk og kvalme. Og det fortsatte etterpå. Veldig lettvint når man er sulten og må ha noe NÅ. Hodepine når jeg slutta ja - sukkeravhengig. Jeg måtte slutte cold turky da jeg måtte slutte med melk. Gikk over etter noen dager, tar lengre tid å når man trapper ned.

Hadde akkurat samme greia med sjokolademelk og kvalme. Og det fortsatte etterpå. Veldig lettvint når man er sulten og må ha noe NÅ. Hodepine når jeg slutta ja - sukkeravhengig. Jeg måtte slutte cold turky da jeg måtte slutte med melk. Gikk over etter noen dager, tar lengre tid å når man trapper ned.

En annen ting alle jeg snakker med som hadde det som oss måtte ha sjokolademelk. Rart? Jeg også måtte ha det :p Nå klarer jeg det ikke, blir utrolig kvalm av lukta :o
Ja, jeg får slutte tvert. Blir jo ikke bedre ettersom månedene går ;)

Back
Topp