Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffTilde har ikke bæsjet på snart en uke. Noen som har noen tips? Hun får kun morsmelk og jeg har jo hørt at det da kan gå lenge mellom hver bæsjebleke, men det virker som det plager henne litt. Mye luft i magen etc.
signerer.Uffsikkert ikkje godt for ho.. husker med storebror så var det en gang det gjekk en stund uten avføring.. då prøvde vi å bøye og tøye litt og massere lett på rompen.. kom ikkje akkurat då, men så tok vi feber måleren litt inn og då var det akkurat som en luftboble der som sprakk
så tok eg ut tempen så på mannen og då SPRUTET ( Jepp) det ut.. over hele meg så klart (var ikkje forberedt på den) hehe en morsom historie hører til et godt tips
Håper det er et tips som hjelper tilde(husk å hold noe forann
) lykke til
![]()
Hehe eg og..signerer.
Febermåler gjør garantert susen.
her er det omvendt. Skifter utallige bæsjebleier hver dag![]()
Her og....signerer.
Febermåler gjør garantert susen.
her er det omvendt. Skifter utallige bæsjebleier hver dag![]()
Enkel babymassasje hjalp her den gang da. Weleda har en veldig god olje tilpasset nurkene våres.lett lære litt enkel babymassasje (til magen) på nett og godt for de med lett massasje under foten fra hel mot tær (kan hjelpe mot luftsmerter)..
Bøye beina mot magen når de ligger på rygg, og pumpe de litt forsiktig fram og tilbake. Febermåler har jeg også prøvd med god effekt.