Avføring

Ceres<3

Flørter med forumet
Tilde har ikke bæsjet på snart en uke. Noen som har noen tips? Hun får kun morsmelk og jeg har jo hørt at det da kan gå lenge mellom hver bæsjebleke, men det virker som det plager henne litt. Mye luft i magen etc.

Tilde har ikke bæsjet på snart en uke. Noen som har noen tips? Hun får kun morsmelk og jeg har jo hørt at det da kan gå lenge mellom hver bæsjebleke, men det virker som det plager henne litt. Mye luft i magen etc.
Uff :( sikkert ikkje godt for ho.. husker med storebror så var det en gang det gjekk en stund uten avføring.. då prøvde vi å bøye og tøye litt og massere lett på rompen.. kom ikkje akkurat då, men så tok vi feber måleren litt inn og då var det akkurat som en luftboble der som sprakk :p så tok eg ut tempen så på mannen og då SPRUTET ( Jepp) det ut.. over hele meg så klart (var ikkje forberedt på den) hehe en morsom historie hører til et godt tips ;)
Håper det er et tips som hjelper tilde:) (husk å hold noe forann :p ) lykke til :)

Uff :( sikkert ikkje godt for ho.. husker med storebror så var det en gang det gjekk en stund uten avføring.. då prøvde vi å bøye og tøye litt og massere lett på rompen.. kom ikkje akkurat då, men så tok vi feber måleren litt inn og då var det akkurat som en luftboble der som sprakk :p så tok eg ut tempen så på mannen og då SPRUTET ( Jepp) det ut.. over hele meg så klart (var ikkje forberedt på den) hehe en morsom historie hører til et godt tips ;)
Håper det er et tips som hjelper tilde:) (husk å hold noe forann :p ) lykke til :)
signerer.
Febermåler gjør garantert susen.
her er det omvendt. Skifter utallige bæsjebleier hver dag:p

signerer.
Febermåler gjør garantert susen.
her er det omvendt. Skifter utallige bæsjebleier hver dag:p
Her og....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Kjenner til problemet. Storesøster var sånn men hun hadde mye kolikk smerter.. Bæsjen hennes var gul men mye mer kompakt enn hva lillebror sin er nå. Hun bæsjet sjelden og hadde mye magevondt.

Det heter seg jo at morsmelkbarn ikke kan bli forstoppet men vondt i magen når det drøyer, det kan de få.

Enkel babymassasje hjalp her den gang da. Weleda har en veldig god olje tilpasset nurkene våres.lett lære litt enkel babymassasje (til magen) på nett og godt for de med lett massasje under foten fra hel mot tær (kan hjelpe mot luftsmerter)..
Bøye beina mot magen når de ligger på rygg, og pumpe de litt forsiktig fram og tilbake. Febermåler har jeg også prøvd med god effekt.

Håper det bedrer seg fort. Vondt når de små har smerter :(

Sniker.. Vi hadde samme problem. Hun får bare morsmelk, men det gikk lang tid mellom bleiene og hun plagdes tydelig..
Prøvde sykling med bena, massasje og templer uten hell.
Fikk beskjed av helsesøster og dyppe en smokk i litt malt og la henne sutte på den. (hun vil ikke ta smokk, men suttet på den da vi hadde litt malt på). Noen timer etter kom det masse masse bæsj! Og hun var strålende fornøyd etterpå:-)

Så prøv med litt malt:-)

Enkel babymassasje hjalp her den gang da. Weleda har en veldig god olje tilpasset nurkene våres.lett lære litt enkel babymassasje (til magen) på nett og godt for de med lett massasje under foten fra hel mot tær (kan hjelpe mot luftsmerter)..
Bøye beina mot magen når de ligger på rygg, og pumpe de litt forsiktig fram og tilbake. Febermåler har jeg også prøvd med god effekt.

SIgnerer denne. Febermåleren kan være en nødløsning, men ikke bruk den for ofte, babyen trenger å lære seg å bæaje selv

Ganske heldig med få bæsjebleier da! (Med mindre noe er galt!)
Men jeg har hørt at morsmelkernærnte barn ikke kan få forstoppelse :)

-- tasting fra mobil --

Back
Topp