auuuuu

*Bianco*

Forumet er livet
på baksiden av øret har jeg en liten kul å fy den var vond å ser jeg i speilet at det er ei kvise!!

kvise på øret har jeg aldri hatt??

har dere det?[8D]

Nope, men jeg hadde en på klitten engang... Så kan jo du bestemme hva som er værst [8D]

ORIGINAL: talata

Nope, men jeg hadde en på klitten engang... Så kan jo du bestemme hva som er værst [8D]

au[8D]

ORIGINAL: *Bianco*

på baksiden av øret har jeg en liten kul å fy den var vond å ser jeg i speilet at det er ei kvise!!

kvise på øret har jeg aldri hatt??

har dere det?[8D]

Ja, har hatt det en gang. Men da klemte jeg helt til den var borte.. [:D] Den var voooond!

Jepp, kviser i foldene i øremuslingen og øregangen har jeg vært borti.
Spesielt sånne store underhudskviser er ekstra deilig.

ORIGINAL: toneany

Jepp, kviser i foldene i øremuslingen og øregangen har jeg vært borti.
Spesielt sånne store underhudskviser er ekstra deilig.

her er den på baksiden av øreflippen helt inn med der øret starter,sånn innvendig kvise[&:]den er veldig vond

ORIGINAL: 3 stars

Jepp, har hatt der å. Ikkje nåkka godt nei[&:].

ORIGINAL: hønepønemor

[:D] 

hva du smiler av??[:D][:D]hehe

alle kvisene vel[:D]

kviser kommer vel over alt[:D]

sånn er det bare!ikke no å gjøre med[8D]

Eg hadde en inni nesen, var jo umulig å trykke ut gørra på

off hørtes vond ut

Jepp[:D], men ang den kvisen din på øret, hvis det liksom er en stoor klump som du ikke får kverket, så tok bf og dro til legen, legen stakk hull på den og da spydde det ut, bf trodde først det var en stor fettkul

....så det fins håp[8D][:D][:D]

Jepp[:D], men ang den kvisen din på øret, hvis det liksom er en stoor klump som du ikke får kverket, så tok bf og dro til legen, legen stakk hull på den og da spydde det ut, bf trodde først det var en stor fettkul

jepp men den har blitt mindre![:)]så driten kommer vel ut[8D]

Har hatt inni øret engang, å det var helt J***I vondt når jeg skulle rense øret med en q-tips!! [&:]
Men tror nok at hun med en på klitten vinner.. [&:][&:]

Så bra da[:D] du har komt til den slutten av kviseprosessen! Da er snart vondten i auen vekke, og det er jo bra, for det er vondt når det står på som værst! Nei, NO er det natta for meg, natti[:D]

Så bra da[:D] du har komt til den slutten av kviseprosessen! Da er snart vondten i auen vekke, og det er jo bra, for det er vondt når det står på som værst! Nei, NO er det natta for meg, natti[:D]

natta[:D]

Back
Topp