Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Bianco*
på baksiden av øret har jeg en liten kul å fy den var vond å ser jeg i speilet at det er ei kvise!!
kvise på øret har jeg aldri hatt??
har dere det?[8D]

ORIGINAL: hønepønemor
Jepp[:D], men ang den kvisen din på øret, hvis det liksom er en stoor klump som du ikke får kverket, så tok bf og dro til legen, legen stakk hull på den og da spydde det ut, bf trodde først det var en stor fettkul
....så det fins håp[8D][:D][:D]
Jepp[:D], men ang den kvisen din på øret, hvis det liksom er en stoor klump som du ikke får kverket, så tok bf og dro til legen, legen stakk hull på den og da spydde det ut, bf trodde først det var en stor fettkul
jepp men den har blitt mindre![:)]så driten kommer vel ut[8D]
jepp men den har blitt mindre![:)]så driten kommer vel ut[8D]
Så bra da[:D] du har komt til den slutten av kviseprosessen! Da er snart vondten i auen vekke, og det er jo bra, for det er vondt når det står på som værst! Nei, NO er det natta for meg, natti[:D]