Lillegull har så sterke tak at nå blør det fra brystvortene
håper det går over fort!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har han bare brystvorten inni munnen eller store deler av areola også? Har han riktig sugeteknikk?
Klem ut litt melk etter amming som du lar lufttørke. Bruk ullinnlegg rett på huden. God bedring!
Sent from my iPhone using BV Forum[/quote
Takk for tipshar riktig tak tror jeg bare veldig ivrig og sterk
går nok over men vondt akkurat nå. Får bite sammen tennene de dagene det står på. Har ullinnlegg og bruker purelan synes det er bedre allerede
![]()
Lillegull har så sterke tak at nå blør det fra brystvortenehåper det går over fort!
Da lurer jeg faktisk på.. jeg venter ikke før i januar, men har jo et veldig sterkt ønske om å få til amming. Det er så mange som sier at de gir seg fordi det gjør vondt. Er det da man bare skal bite det i seg og håpe at det blir bedre? Eller det er noe annet man kan gjøre?Bare lurer for amming syns jeg er noe jeg har lært altfor lite om...
Det er ofte veldig sårt i starten når mor og barn.skal lære seg teknikken..er jo nytt for dere begge to. Jeg var sår med begge mine i starten, men det.går over etter noen uker som regel. Her blødde jeg med lillesøster, og så gulpa hun etterpå, var ikke hvit melk som kom opp, men rosaDa lurer jeg faktisk på.. jeg venter ikke før i januar, men har jo et veldig sterkt ønske om å få til amming. Det er så mange som sier at de gir seg fordi det gjør vondt. Er det da man bare skal bite det i seg og håpe at det blir bedre? Eller det er noe annet man kan gjøre?Bare lurer for amming syns jeg er noe jeg har lært altfor lite om...