August skravletråd

Både min far og min bror har hatt e golf og det er ikke en dum bil det nei. Bare det der varmepumpe - havariet som skjer med så mange som gjør meg litt betenkt. Men den er på lista som vurderes ja. Sammen med en nyere leaf, og div annet snacks.
Ikke hørt noen vi kjenner som har opplevd det men ting kam jo skje med alle biler.
Venninna mi har leaf og er superfornøyd

Kan vel vente til torsdag, slett ikke sikkert de har tid i morgen uansett. En fjær sier du. Er det sånn spiral-fjær på strengen der ser skal holdes av plass til en ny tann en er noe slikt? Om dere ikke klarer å vri den på plass så hadde jeg bare tatt den ut. Det er ikke lenge til torsdag.
Akuratt det er ett tom rom der ny tann eller 2 tenner Kansjke skall ut og det er en spiral fjær på strengen. Har prøvd vri den på plass men gå ut andre siden. Så lenge den ikke irritere tann kjøttet og hun blir sår så får de vente.

Ikke hørt noen vi kjenner som har opplevd det men ting kam jo skje med alle biler.
En av to jeg kjenner har opplevd det.

Akuratt det er ett tom rom der ny tann eller 2 tenner Kansjke skall ut og det er en spiral fjær på strengen. Har prøvd vri den på plass men gå ut andre siden. Så lenge den ikke irritere tann kjøttet og hun blir sår så får de vente.
Ja, du kan jo ringe og spørre. Men jeg antar de sier det kan vente til torsdag.

Ting kan skje med alle biler ja, men det har skjedd med ganske mange golfer så langt jeg har lest, så det er noe vi tar med i vurderingen.

Et par på jobb har leaf og er kjempefornøyd. Det er på mange måter den klassiske "bil nr 2" her i området i alle fall. En kollega byttet en eldre leaf i en nyere leaf for lenger rekkevidde.

Hm, nå kjenner jeg kun 3 med e golf , hun som har hatt den legat har hatt den i 4 år men ingen problemer
Det er rimelig mange som i egolf - forum skriver at de opplever dette. Men klart, de fleste som ikke opplever det skriver jo ikke noe der da. (elbil-forum. Jeg har snoket rundt der og lest hva eiere av bilene mener i årevis, samt bruker den geniale oversikten over kommende biler)

Så for all del, det trenger ikke skje. Men uansett hva vi kjøper, så skal vi nok ha den lenge. Vi har ikke for vane å kvitte oss med biler før de kan byttes mot vrakpant virker det som....

Det er rimelig mange som i egolf - forum skriver at de opplever dette. Men klart, de fleste som ikke opplever det skriver jo ikke noe der da. (elbil-forum. Jeg har snoket rundt der og lest hva eiere av bilene mener i årevis, samt bruker den geniale oversikten over kommende biler)

Så for all del, det trenger ikke skje. Men uansett hva vi kjøper, så skal vi nok ha den lenge. Vi har ikke for vane å kvitte oss med biler før de kan byttes mot vrakpant virker det som....
Ja som sagt se aller fleste biler vil man jo kunne oppleve ring med og som regel skrives det negative og ikke positive dessverre. Å så er jo forskjell på modeller og årganger.
Vi bytter heller ikke bil ofte.

Ja som sagt se aller fleste biler vil man jo kunne oppleve ring med og som regel skrives det negative og ikke positive dessverre. Å så er jo forskjell på modeller og årganger.
Vi bytter heller ikke bil ofte.
Ting kan skje med alle biler, men det er nå noe med at når det er en kjent sak som skjer med mange så tenker jeg annerledes rundt det enn "ting som alltid kan skje alle", så det er noe vi har i bakhodet når vi vurderer biler. Men vi, som i hovedsak er mannen, siden det nå egentlig er "hans bil" selv om jeg vil bli å bruke den mye mer enn jeg har brukt toyotaen de siste årene, klare ikke helt bestemme oss for hva vi ser etter, og med travle dager, og den andre bien GÅR jo enda, så haster det ikke helt heller så vi får se hva vi lander på.

Sånn sett passer et jo litt dårlig at jeg planla den campingturen i helga, da kan vi ikke dra på biltesting helga, men så har jo eldstemann bursdag på lørdag så det hadde vi nok ikke gjort uansett

Bilene vi nå eier er bil nr 2og 3 totalt sett i vårt samlede eie, så vi bytter ikke ofte nei, men denne byttes nå, og jeg antar s maxen byttes i løpet av de neste årene, vi får se (muig den rett og slett blir solgt før den vrakes, om vi finner en elbil vi vi bytte den mot) Men hvor mange år som går avgjør litt hva slags biler som blir aktuelt også, for, ja, vi antar jo egentlig at eldstemann flytter hjemmefra om 4 år.

Noen dager går innmari sakte.

Og jeg føler ikke engang at jeg har fått gjort så mye av det jeg hadde tenkt i dag. Det bare... Er så mye annet som må gjøres. Men dagen tar jo aldri slutt. Jeg vil hjem. Men skulle gjerne gjort mye før jeg drar. Hmm. Blir vel aldri fornøyd

Man blir jo gjerne preget sv det msn hører og leser om erfaringer om biler , det er jo derfor vi aldri skal ha tesla eller polestar også

Polestar har jeg ikke hørt eller lest så mye om i det hele tatt, men tesla har jeg ikke lyst på nei

God morgen
Kjørt mamma til bussen, levert mini i bhg
Møte, fysio og kjørt ungdommen på jobb. Så var det meste av dagen gått

Polestar har jeg ikke hørt eller lest så mye om i det hele tatt, men tesla har jeg ikke lyst på nei
Nabo har polestar, den har vært mer pl verksted enn hjemme.
Vi er jo veldig fornøyd med opelrn men den har for lite plass bak til Stord ungdommer når vi også har mini med og bakovervendt bilstol, nabo med polestar har lyst på Opel som vi har, de er jo bare to voksne igjen siden ungdommen har flytter

God kveld :)
Tilbake til hverdagen igjen, kom hjem i natt etter noen fantastiske dager i London, fikk ett par timer søvn flr jegmåtte på planleggingsdag .
Var i London for første gang på juleshopping en uke . Ble så positivt overraska og vil tilbake :p

Nabo har polestar, den har vært mer pl verksted enn hjemme.
Vi er jo veldig fornøyd med opelrn men den har for lite plass bak til Stord ungdommer når vi også har mini med og bakovervendt bilstol, nabo med polestar har lyst på Opel som vi har, de er jo bare to voksne igjen siden ungdommen har flytter
Sånt er jo kjedelig, ja.
. Vi har ikke hatt tid til å snakke så mye om hva vi skal gå for så alt et ubestemt enda

Back
Topp