August skravletråd

Vondt vondt jeg hadde satt kaffe koppen for lenge i mikroen. Tok en slurk og brent lepper in vendigt tunge og litt i halsen

For en uke sist uke. Vi har et barn vi har hatt hos oss hver dag fra tirsdag-lørdag kveld. Barnet har stort sett bare sovet hos seg selv. Faren har fått konstatert tarm kreft. Har prøvd og lage det litt extra stas og moro når hun har vart her sånn at jente får noe annet at tenke på. Jenten er ju preget av dette og nå hadde vel jentene snakke litt sammen om sykdommen. 1000 spørsmål av vår jente som er redd at alle som får kreft dør. Det skall jammen ikke vær lett

Late adapters, men nå har da endelig også vi blitt elbil-eiere. Vel, snart i alle fall, får hente den på fredag.

Takk, takk.

Vi beholder den store dieselbilen (kjent som dieseldroget, droget for kort) videre, men den eldste bilen (for tiden kjent som vraket) gir tapt så da er der en liten snerten sak som enten heter snella (kort for snerten elbil) eller Ida, ettersom det er en id 3

Neste punkt på lista er derved ladeboks, og alt man må sette seg inn i.

Takk, takk.

Vi beholder den store dieselbilen (kjent som dieseldroget, droget for kort) videre, men den eldste bilen (for tiden kjent som vraket) gir tapt så da er der en liten snerten sak som enten heter snella (kort for snerten elbil) eller Ida, ettersom det er en id 3

Neste punkt på lista er derved ladeboks, og alt man må sette seg inn i.
Her eier vi en dieselbil. Har hatt den i 7 år. Litt rust og litt riper er det på den.
Ønsker meg en ny der jeg kan koble telefon til bil da jeg bruker musik i bilen.
Hadde vart noe med elbil ja.
Mannen solgte sin bil for 3 år siden da han tar ca 7 minutt at gå til jobben sin.

Her eier vi en dieselbil. Har hatt den i 7 år. Litt rust og litt riper er det på den.
Ønsker meg en ny der jeg kan koble telefon til bil da jeg bruker musik i bilen.
Hadde vart noe med elbil ja.
Mannen solgte sin bil for 3 år siden da han tar ca 7 minutt at gå til jobben sin.
Vi eier to dieselbiler, både vraket og droget. Eller, som mannen sier. Når skal du kjøpe deg bil da, nå eier jeg tre!

Vraket skal trolig vrakes da. Eller selges for sånn ca ingenting til en bekjent av min bror dersom han vil fikse den selv. Så da sitter han igjen med to. Mens jeg ikke eier noen biler.

Vi har 100% felleseie av alt så det er ikke noe problem det altså. Bare ren teori

Back
Topp