Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Au daVondt vondt jeg hadde satt kaffe koppen for lenge i mikroen. Tok en slurk og brent lepper in vendigt tunge og litt i halsen
GratulererLate adapters, men nå har da endelig også vi blitt elbil-eiere. Vel, snart i alle fall, får hente den på fredag.
Takk, takk.Gratulerer![]()
Her eier vi en dieselbil. Har hatt den i 7 år. Litt rust og litt riper er det på den.Takk, takk.
Vi beholder den store dieselbilen (kjent som dieseldroget, droget for kort) videre, men den eldste bilen (for tiden kjent som vraket) gir tapt så da er der en liten snerten sak som enten heter snella (kort for snerten elbil) eller Ida, ettersom det er en id 3
Neste punkt på lista er derved ladeboks, og alt man må sette seg inn i.
Uff stor klem og god bedring til degMigreneanfall etter migreneanfall etter migreneanfall … kjedelig og vondt
Takk. Sitter omtrent og griner når det er på det verste….Uff stor klem og god bedring til deg
Vi eier to dieselbiler, både vraket og droget. Eller, som mannen sier. Når skal du kjøpe deg bil da, nå eier jeg tre!Her eier vi en dieselbil. Har hatt den i 7 år. Litt rust og litt riper er det på den.
Ønsker meg en ny der jeg kan koble telefon til bil da jeg bruker musik i bilen.
Hadde vart noe med elbil ja.
Mannen solgte sin bil for 3 år siden da han tar ca 7 minutt at gå til jobben sin.
Så flott.Da er jeg på venteliste for operasjon
Så braDa er jeg på venteliste for operasjon