Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott.Jeg må sette meg ett nytt vekttapsmål visst![]()
Ja så nye målet blir 65 kg. Men det haster ikke, det kan ta den tiden det tarSå flott.
Kjempegodt jobbaJa så nye målet blir 65 kg. Men det haster ikke, det kan ta den tiden det tarstolt av meg selv da, hvertfall 14 kg ned.
Så bra. Godt jobbetJa så nye målet blir 65 kg. Men det haster ikke, det kan ta den tiden det tarstolt av meg selv da, hvertfall 14 kg ned.
har en stund lurt på og har hatt mistanke om eldste har melkeallergi eller har Laktoseintoleranse.
Men jammen nesten sånn jeg er 99% på at han har en av de.
Så hva er best før vi oppsøker lege?
Skal vi Kanskje begynne skrive ned hva han spiser og evt symptomer så vi har det på papirer? Eller tas det blodprøver som kan vise det??
Ikke begynn med laktosefritt, gå rett på melkefritt. Dersom symptomene forsvinner kan man etter en stund prøve laktosefritt. Men er bedre å kutte bredt og så gjeninnføre enn å starte smalt og måtte utvide etter min egen erfaring ihvertfall.har en stund lurt på og har hatt mistanke om eldste har melkeallergi eller har Laktoseintoleranse.
Men jammen nesten sånn jeg er 99% på at han har en av de.
Så hva er best før vi oppsøker lege?
Skal vi Kanskje begynne skrive ned hva han spiser og evt symptomer så vi har det på papirer? Eller tas det blodprøver som kan vise det??
Sant nok, men melkeallergi gir vel normalt sett langt alvorligere reaksjoner og er mye mer uvanlig, mens laktoseintoleranse er svært vanlig.Ikke begynn med laktosefritt, gå rett på melkefritt. Dersom symptomene forsvinner kan man etter en stund prøve laktosefritt. Men er bedre å kutte bredt og så gjeninnføre enn å starte smalt og måtte utvide etter min egen erfaring ihvertfall.
Føler den. Snart 1 år siden venninna mi ble funnet etter 4 dager i sjøen1 helt år siden pappa døde![]()

1 helt år siden pappa døde![]()
Klem til dere 2Føler den. Snart 1 år siden venninna mi ble funnet etter 4 dager i sjøen![]()

Er øyeblikk trodde jeg det var en graviditetstestVis vedlegget 412178
SERIØST. Trodde jeg hadde vanlig infeksjon, nei er visst korona. Mistanken kom når jeg fikk bekkensmerter.
HAHAHA! Takk..Er øyeblikk trodde jeg det var en graviditetstest
Men i stedet for gratulerer så er det god bedring da