August er kommet!

uff uff, nei bekkenløsning er ikke no godt nei [:'(] men det er jo kjempe bra at du har blitt bedre da, det syns jeg du fortjener, siden du har vært sykemeld og sånt. [:)]
[:)] hehe ja da er det kansje ikke lenge til du føder da [:D] hehe

hmm... jeg har lyst til å prøve epidural og lyst gas. men har hørt at dem på sykehuset jeg skal føde på at dem har slutta med å gi lyst gass så jeg er ikke sikker jeg.. får ta det som det kommer tenker jeg... men har lyst til å sitte i en scosekk når jeg føder, men vi får se åssen det blir. [:)]

har du tenkt no mer på fødselen da?
 
Har foresten hodet festa seg hos deg ??

Har tenkt på epidural og lystgass jeg også, men er litt usikker på lystgassn.. ser for meg at jeg blir så stressa da..[&:] Ellers så har jeg fundert litt på å ligge i badekar.. men hvem vet. kan jo ende opp med noe helt annet..[:D] Vil prøve å være hjemme så lenge jeg kan hvartfall... (lett å si nå d)[:D] Får vell heller panikk når d hele setter igang.. men skal prøve å holde meg sånn någenlunde rolig[:)]
 
henger meg på jeg også:)
BAre to uker og fem dager igjen til termin!!!! Håper den kommer før, er mersom litt lei jeg nå!!!
 
Hei Inger.. heng deg på[;)]
Du begynner å bli lei du også ja? Når man skal plages med det ene etter det andre under graviditeten, så blir man lei jah.. men snart over.. Håper lillegullet kommer snart!![:)]
 
nei hode har liggi nede i bekknet ganske lenge nå, men har ikke festa seg.
jordmora mi sier at ungen sannsynligvis vil feste seg når jeg begynner å få veer og sånn, så jeg får vel bare vente å se [:)]

hehe [:)] jeg hadde oxo tenkt på badekar, men de hadde vist det ikke på det sykehuset jeg skal føde på, så da valgte jeg dette i steden.
og ja plutselig så blir det noe helt annet en det som var planelagt [:D] men men sånt skjer. men babyen kommer jo ut uansett [;)]

hehe ja, [:)] jeg tenkte oxo på at jeg skulle være lengst mulig hjemme. men tror jeg kommer til å få helt panik [8D] hehe men hvem vet... bare gleder meg til å få ut tulla mi jeg [:D] hodet hennes er veldig tungt for tiden [&o] så det skal bli godt å ha magen for meg selv igjen [:D]
 
Jah, gleder meg faktisk veldig til at føttene mine skal få normal størrelse igjen jeg da... Merker at jeg er veldig hoven i føtter og hender.. Også er jeg så vaaarm.. Har bestandig hatt en smule kalde hender og føtter.. Mye å se fram til ja.. bruke mine vanlige klær igjen..ooh som jeg gleder meg..og kanskej kjøpe noen nye ja [:D] Gleder meg!!![:)][:D]
 
[:D] ja det skal bli herlig ja [:D] jeg har oxo hovene føtter og hender... skal bli herlig å få tilbake riktig størelse igjen ja [:D]
 
Ja skal bli hærlig.. føler at jeg har skikkelige pailabber [:D] Ser ikke riktig klokt ut...[8|]
 
Back
Topp