August er kommet!

Apeloffen

Forumet er livet
Ja folkens, nå er august kommet godt igang.. Noen som gleder seg??[:D] DET gjør hvartfall jeg... Er ennå 3 uker og 1 dag til jeg har termin, men hvem vet..kanskje lillegulle kommer før den tid[:D] Jeg får sånne gledeskick av og til at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg[:)]

Alt står klart her hjemme hos oss..ei lita seng som venter på å bli brukt, ei kjempefin vogn som bare venter på å få gå sin første tur.. åååå som jeg gleder meg!!![:D][:D][:D]

Lykke til med den forestående fødseln,jenter!
Venter i spenning på å få høre hvordan det har gått med dere[:)]

Klem fra Lisemor84[:D]
 
koselig ja, du for lykke til med fødselen når den dagen kommer[;)] kanskje den er like rundt hjørnet[:D]hehe
 
Takk for det [:D] Håper det skjer noe snart...[:)]
 
jaaaaaa [:D] det er ikke lenge igjen nå gitt [:D]
jeg gruer meg til selve fødselen [:o] men gleder meg såååå UTOLIG mye til bebisen ligger i mine armer [:D]
lykketil med fødselen dere andre som snart skal ha bebis [:D]
 
eg har termin den 27 august men hadde falske rier i går måtte til sykehuset. var 4 min mellom kvar rie.
gled meg nåke veldi til den lille kommer eg og[:D]
 
Du må ikke grue deg til fødseln lille_jenta87. Ta det me ro å tenk at det skal gå bra[:)] Jo mere anspent og redd du er, jo værre kan fødselen bli..etter som jeg forstår hvartfall.
Jeg gleder meg faktisk.. greit nok, d skal visst være sinnsykt vondt å føde, men tenk for en opplevelse det må være!
Har du termin 26.aug? Det har jeg[;)]

Hvordan var det å ha falske rier Anne Lise 20? Har ikke merket noe slikt jeg.. men merker at kynnerne kommer ganske så ofte for tida. Nærmer seg vell fødsel...håper jeg[:D]
 
de var veldi vont i korsryggen og di var der konstant. og de stråla ned frampå låra... får og si de sånn de var ikkje godt.
då då kvir eg med bare til fødselen. huff og meg[:o]

men eg hører dei seier at de er forsjeli fra kvar person.
men lykke til med den lille[:)]
 
jo, ingen fødsel e vell lik [;)] Folk har forskjellig smerteterskel også, så d som oppleves som sinnsykt vondt for enkelte, kan være "bare vondt" for andre. Skal nok gå bra dette skal du se [;)]

Lykke til til deg også[:)]
 
Om noen minutter er jeg bare en dag unna termin 7.august!!! Kjenner at det nærmer seg, nesten skummelt å ikke helt vite når og hvordan. Gleder og gruer meg på en gang, både jeg og samboern min går bare rundt og tripper [:D]
 
så spennanes!! Kan tru du bare går rundt å tripper [:D] Håper då slipper å gå lenge over termin hvartfall..det må være kjedelig!
Lykke,lykke,lykke til[:)][:D][;)]
 
Takk takk takk [:D][:D][:D]

Håper jeg slipper mange dager på overtid jeg også! Føles helt merkelig egentlig, å være nesten "i mål". [:)]
 
ja det kan jeg tro det gjør.. Sprøtt å tenke på at man nærmer seg slutten. Har ennå litt problemer med å fatte og forstå at det skal komme en baby inn i min værden! Min baby....[:)]
Men jeg gleder meg så utrolig til å føle at jeg er verdens mest lykkelige, når jeg ligger der på sykehuset med gullet mitt i armene[:D]
 
hei lisemor84
ja jeg får vel bare tenke på det posetivet [:D], og det er at smerten forsvinner med en gang den lille kommer opp til meg [:D]
hehe da har du termin en dag etter meg da [:)] har den 25 jeg [;)]
jeg venter en liten jente , vet du hva du skal få eller? [;)]
lykketil da [:D]
 
Litt artig å få kontakt me noen som har termin samtidig..+/- en dag eller to [:D] Blir spennende å se hvem som får først[;)]
Vi vet ikke hva vi får..var så usikkert da vi var på ultralyd.. Men jeg tror det blir en gutt da.. blir spennende å se da[:)]
Har du funnet navn til den lille jenta di da ??[:D]
 
hehehe [:D] ja det er ganske artig det ja [:)]
ja og kansje vi føder på samme dag oxo [:D], det hadde vært ganske morro [:)]
åssen navn har dere tenkt på da hvis det blir en gutt? eller en jente ?
jenta vår skal hete thea marie [:)]..
 
Hælledussan for ett søtt navn da.. Thea Marie[:)]
Hvis vi får en liten gutt skal han hete Elias, og hvis det blir ei jente skal hun hete Emma etter oldemoren min.. Hun het egentlig Emma Petrikke da..syns det er et nydelig navn, men samboern er ikke helt enig med meg der nei..så må vell bare utelate Petrikke da[:(] Har tenkt litt på Emma Marie..Marie etter samboers bestemor.. men blir litt mange m`er...syns du ikke? Ja,.vi får se.. Emma blir d hvartfall[:D]
Ja tenk om vi blir liggende me bena til værs samtidig.. hehe, skal ikke "spøke" med sånt, for da går d troll i ord [;)] Gleder meg hvartfall kjempemasse til gullet kommer[:)][:)]
 
[:D] takk. er helt forelska i navnet thea marie [:)]
Elias er kjempe nydlig navn da [:)] hehe syns oxo emma er et utrolig fint navn..
men syns emma petrikke var da så nusselig og litt arrig.. liker navn som ikke er så veldig vanlig. [;)] men thea marie er vel ganske vanlig da[8|] hmm men men [:)]
ja skal ikke spøke med sånt [;)]
men du får ha lykke til med fødselen [:)]
 
Både Thea, Emma, og Elias er vel ganske så populære navn for tida. Men likevell vet ikke jeg om nån andre småbeibiser som heter det[:D] Håper jeg skal klare å overtale samboern om å kalle jenta for Emma Petrikke..men samtidig har jeg ikke så lyst å mase på han om det[8|]
Hvordan har det gått med deg ellers i graviditeten? Hatt noe plager? Eller kanskje rare lyster? hehe[:D]
Kjenner at jeg begynner å bli litt smålei nå..selv om jeg synes det er litt stygt å si d.. Er jo beibisn min jeg bærer på[:)]
 
hehe [:D] ja de er vel ganske populære for tiden ja, vet om noen som heter emma og thea men ikke elias [:)] og det er jo ganske fint navn [:)]
du får håpe at han plutselig kommer en dag å sier at det er greit for han at hun heter emma petrikke [:D] selv om det kansje er litt usannsynlig.. men det går jo ann å håpe da [;)]
går greit her.. har begynt å få bekkenløsning nå, og det er sååååå vondt, så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tider [&o].
hmmm nei har ikke hatt noen rare lyster akuratt, appetitten er som før egentlig [:)] men det er ganske greit syns jeg da [:)]
kjønner hva du mener når du sier at du begynner å bli lei.. er ganske lei selv, og typen min får virkelig høre det hvis han sier noe galt for tiden. uff syns litt synd på han jeg [8D] men men det er vel noe som bare hører til med graviditeten [;)]

åssen har du hatt det ellers i svangerskapet?
har babyen din festet hodet enda? og er dette din første?
 
hehe ja, han får vell så ørene flagrer av og til kan jeg tenke meg[:D]
Bekkenløsning er ikke godt nei! Har vært sykemeldt pga det siden i April.. Hadde en liten periode for noen uker siden hvor jeg knaprt skulle fått føttene med meg, og tilslutt fikk jeg ikke snudd meg i senga på natta..[:@] Vondt jah.. men er faktisk blitt litt bedre nå.. (bank i bordet) [:D]

Da jeg var på konrtoll i uke 33 var hodet godt festa langt nedi bekkenet..er vell litt tidlig det.. Men så lenge han ligger godt der, så er det greit for meg[:D] Slimproppen min sa takk og farvell også for 2 uker siden også, så er vell bare å vente på at han skal ploppe ut[;)][:D]

Har du tenkt noe på hvordan du vil ha det under fødselen, med smertestillende osv?[:)]
 
Back
Topp