Haha!! Ingen bønn!Jeg tenkte akkurat det samme første runden min, kommanderte mannen inn på soverommet tilfelle det var den eneste sjansen![]()
Vi fikk beskjed om ingen samleie under prosessen, men har jo hatt veldig lyst å maxe alle mulige sjanser

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha!! Ingen bønn!Jeg tenkte akkurat det samme første runden min, kommanderte mannen inn på soverommet tilfelle det var den eneste sjansen![]()

I know… den ventetiden er fælOff - jeg trodde at når man først var kommet inn så var det bare å kjøre på med forsøkKanskje litt naivt når jeg tenker meg om, men men… Håper det ikke tar for lang tid for noen av oss dette her
![]()
ja, håper såååå at jeg kan få egg på frys på neste 
JaDet var tristHåper du kommer til for et nytt forsøk om ikke så altfor lenge.
Fikk du vite hvor mye hcg var på? Jeg følte noe var litt annerledes sist forsøk når det ikke gikk, hadde 14 i hcg på testdagen, på forsøket før det igjen var den "ikke målbar".
Tror hun sa at den var på 9 men ikke sikker, ble så satt ut av at hun ringte haha pleier alltid å få på Helsenorge.Krysser fingrene for oss for baby i 2026I know… den ventetiden er fælja, håper såååå at jeg kan få egg på frys på neste
![]()

det var en helt perfekt blastocyst som holdt på å klekke 

Heia, heia!!Da er jeg rugerdet var en helt perfekt blastocyst som holdt på å klekke
![]()
Fikk du en på frys også?Da er jeg rugerdet var en helt perfekt blastocyst som holdt på å klekke
![]()
Det andre hadde stoppet opp, men de skulle holde et øye med det til i morgen. Hørtes ikke helt ut som de forventet at det skulle komme seg på frys, men er jo lov å håpeFikk du en på frys også?
Haha!! Ingen bønn!
Vi fikk beskjed om ingen samleie under prosessen, men har jo hatt veldig lyst å maxe alle mulige sjanser![]()
Absolutt!Åja, de har ringt hver gang her, og så spør de om jeg vil ha pause eller planlegge videreJaTror hun sa at den var på 9 men ikke sikker, ble så satt ut av at hun ringte haha pleier alltid å få på Helsenorge.

Har ikke syke smerter, men er jo ikke behagelig å bevege seg.. Noen som vet hvordan man kan skille det som er normalt vs det som er for mye? Skal ta ny sprøyte med gonal-f nå kl 21, og kjenner meg egentlig rimelig ferdig stimulert 

Så fantastisk! Og veldig godt å høre det kan snu etter en skuffende avbrutt stims. Been there… hva var annerledes denne runden?Da har jeg vært på ultralyd!
Var ekstremt spent med tanke på hvordan det gikk sist runde da vi bare hadde ett modent follikkel og forsøket ble avbrutt
Nå hadde jeg mange på begge eggstokkene som målte 13 mm på dag 7 av stim!! Så det blir ny ultralyd på fredag, ovitrelle på lørdag og uttak på mandag!
Ekstremt spent på uttak og hvor mange vi faktisk får ut![]()
Det er ikke rart at du lurer på det, mye rart som skjer med kroppen under stimulering haha! Det er ikke uvanlig å bli veldig oppblåst spesielt mot slutten men har du hatt UL enda? Der kommer de se hvor mange follikler du har og om det er risiko for overstimuleringNormal stimulering vs overstimulering?
Noen som har noen råd til hvordan å skille normal stimulering vs overstimulering? Ble merkbart annerledes ikveld, betydelig oppblåst, vanskelig for å gå/bevege meg, press i magen, føles som jeg har holdt meg fra å tisse i en evighet, men hjelper ikke å tisseHar ikke syke smerter, men er jo ikke behagelig å bevege seg.. Noen som vet hvordan man kan skille det som er normalt vs det som er for mye? Skal ta ny sprøyte med gonal-f nå kl 21, og kjenner meg egentlig rimelig ferdig stimulert
Det er sikkert helt normalt, det er bare man blir jo litt ekstra bekymret når det er første gangen man gjør ting
Oppdatering: går mye bedre nå 2-3 timer senere så var sikkert ikke overstimulering
Off, dere får ha tålmodighet med IVF-newbies som kanskje er bittelitt naiv, ivrig og altfor bekymret![]()

Ser du fikk innsett dagen før meg! Hvordan går det med nervene og symptomjakting?? Jeg blir ganske sprø av ventinga og er så spent! Du er vel 10dpo i dag, når skal du teste?Ruger![]()
![]()
Masse lykke til med ventinga!
Jeg har nå hatt 3 offentlige innsett,og de har brukt ultralyd alle gangeneDere som har gjort IVF før og offentlig, har de brukt ultralyd når de har satt inn egget hos dere? Er dette noe man kan spørre om de kan bruke? Jeg har bare hørt fra flere at offentlig vanligvis ikke bruker ultralyd og at egget har ikke sitti før de har godt privat, der flere har følt at det satt pga. bruk av ultralyd ved tilbakesettelse![]()

Ok så bra! Håper de gjør det på meg. Jeg prøvde å spørre sist og da sa hun at de gjør det noen ganger. Altså hvor mye lengre tid må ta det med ultralyd og prøve å treffe der den skal feste seg lissomJeg har nå hatt 3 offentlige innsett,og de har brukt ultralyd alle gangeneEn sykepleier som holder ultralydstaven på plass utenpå magen mens legen "plasserer" egget pent inni livmoren, samtidig som de forklarer hele prosessen for både meg og mannen, så vi vet hva vi ser på
![]()