Lykke tilDet blir uttak i morgen tidlig, og (forhåpentligvis) innsett på tirsdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilDet blir uttak i morgen tidlig, og (forhåpentligvis) innsett på tirsdag![]()
JaVi får holde hverandre med selskap her og dele tips til tidsfordrivF.eks. nå som det regner skikkelig har jeg begynt å se miniserien «Reservatet» på netflix, veldig spennende og anbefales
Før det så jeg «untamed» men den var så som så, ok å se men ikke kjempespennende… Men smaken er som baken og den er todelt!

De hos Ullevål mente det kan skyldes at jeg har litt lav AML 6,8 i i januar i år og 4,7 i i mai i fjor (så har stiget) og litt få eggposer - 9 stk nå i forhold til alderen min. Mens fertilitetspesialisten mente det var innenfor og syntes det ikke var så lavt. Så Ullevål mente jeg ble fort gravid sist fordi jeg var yngre og mest sannsynlig hadde bedre verdier da (gikk gravid 20/21 så var 31 år).Hei, sniker meg inn her. Venter på oppstart i august.
hva er årsaken til ivf hos deg når du har født et barn naturlig før?
Haha, ja det er noe skikkelig klissTok første dose med cyclogest i dag, det var en merkelig følelse. Kjennes ut som om det renner yoghurt ut av meg![]()

Haha ja!Tok første dose med cyclogest i dag, det var en merkelig følelse. Kjennes ut som om det renner yoghurt ut av meg![]()
Jeg ble også skikkelig sår av den de første dagene! Men mye bedre nå Skjønner det er vanskelig valg. Det har fungert bra på mine egg, men det kan være annerledes for andre. Du kan jo kanskje vente med å bestemme deg til du vet hvor mange egg du har.Hallo du.
Hyggelig med noen "gamle" kjente. Vi får håpe du igjen får luksusen med fryseegg, du også
Jeg er så usikker på om det faktisk er optimalisering - det er mest det. Hadde jeg vært sikker på at det økte sjansen hadde jeg ikke nølt. Men noen studier viser at det faktisk senker sjansen for å lykkes, spesielt for oss med litt eldre og skjørere egg. Huff altså, det er så frustrerende med forskning som peker i alle retninger.
Hvor i løypa er du nå? Har du endret noe mtp kosttilskudd siden sist?
Så bra!Haha ja!Jeg ble også skikkelig sår av den de første dagene! Men mye bedre nå
![]()
Ble skikkelig svimmel etter uttaket i dag, det har jeg ikke blitt tidligere. Fikk også en god dose med antibiotika jeg skal ta de neste 3 dagene, det var også nytt. Blir også økt dose progesteron sammenlignet med tidligere, så nå settes alle tiltak i verk. Det mååå bli baby denne runden, noe annet er uaktuelt 
Heia heia små egga!!Da fikk vi ut tre egg denne runden, krysser fingrene for at det er i alle fall ett gullegg der som kan settes inn på tirsdag (pluss at jeg drømmer sånn om å få noe på frys).Ble skikkelig svimmel etter uttaket i dag, det har jeg ikke blitt tidligere. Fikk også en god dose med antibiotika jeg skal ta de neste 3 dagene, det var også nytt. Blir også økt dose progesteron sammenlignet med tidligere, så nå settes alle tiltak i verk. Det mååå bli baby denne runden, noe annet er uaktuelt
![]()

har fått det før… at man aldri lærer seg 
Hvilken dpo og har du tatt ovitrelle? Har du bilde?Crap! klarte ikke å vente likevel…. Og nå har jeg en skyggestrek på en tidlig babyplanhar fått det før… at man aldri lærer seg
![]()
Er 10 dpo og tok ovitrelle for 12 dager siden. Men har hatt sånn på babyplan så vet at det ikke er noe…Hvilken dpo og har du tatt ovitrelle? Har du bilde?![]()
Dette skal det bli baby av!Da fikk vi ut tre egg denne runden, krysser fingrene for at det er i alle fall ett gullegg der som kan settes inn på tirsdag (pluss at jeg drømmer sånn om å få noe på frys).Ble skikkelig svimmel etter uttaket i dag, det har jeg ikke blitt tidligere. Fikk også en god dose med antibiotika jeg skal ta de neste 3 dagene, det var også nytt. Blir også økt dose progesteron sammenlignet med tidligere, så nå settes alle tiltak i verk. Det mååå bli baby denne runden, noe annet er uaktuelt
![]()

Hm, jeg ser jo på denne. Er flere tester folk legger ut som andre sier de ser der jeg ikke ser en dritt. Har trua!Er 10 dpo og tok ovitrelle for 12 dager siden. Men har hatt sånn på babyplan så vet at det ikke er noe…
Ja, vi får se! Hadde samme type skygge sist så har så vanskelig å tro men skal teste videre så får man jo svar til slutt hahaHm, jeg ser jo på denne. Er flere tester folk legger ut som andre sier de ser der jeg ikke ser en dritt. Har trua!
jeg skjønner veldig godt! Man er jo så redd for alt som kan potensielt komme i veien for å prøveJeg fikk ikke sove i natt fordi jeg er så redd for at egget ikke skal overleve opptining. Har ingen spesiell grunn til å være redd for det, men tror det kommer av at det er det siste egget og da blir jeg til og med fratatt 10-14 dager med reellt håp.

Er sjelden disse fryktene våre er rasjonelle. Krysser fingrene for deg og eggetJeg fikk ikke sove i natt fordi jeg er så redd for at egget ikke skal overleve opptining. Har ingen spesiell grunn til å være redd for det, men tror det kommer av at det er det siste egget og da blir jeg til og med fratatt 10-14 dager med reellt håp.

Krysser fingrene for at det er babystrek!Er 10 dpo og tok ovitrelle for 12 dager siden. Men har hatt sånn på babyplan så vet at det ikke er noe…