August 2025

Heia gjengen :woot: Da kan jeg melde meg inn her, forventer menstruasjon iløpet av dagen med oppstart medisiner imorgen. Er veldig spent for oppstart med første IVF forsøk :shy:

Blir kjekt å bli kjent med dere og støtte hverandre :Heartpink Og så synes jeg det er både godt og vondt å se flere i min aldersgruppe som prøver på B1, måtte vi og alle her inne endelig få drømmene våre oppfylt!! :smiley-angelic001:Heartpink

En_gang_kanskje - 38 - B1 - Haukeland - Forsøk nr 1 - Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle og Utrogestan - oppstart 04/08
Så gøy å endelig ha deg med! Lykke til med oppstart :Heartred

Jeg har vært vant til å ta temperaturen hver morgen under normal PP, men er det noe vits i å gjøre under IVF? :think005 Kunne vært interessant å sett hvordan progesteron hadde påvirket temperaturen min, men det er jo litt digg å bare la vær å ta temperaturen hver morgen også.
Under uttak tok jeg litt pause når det ble klart at vi fikk fryseforsøk, men nå som vi skal ha innsett har jeg begynt på igjen. Men jeg synes det uansett er greit å ha kontroll på det.

Nå skjer plutselig ting fort. Vært på ul i dag, slimhinnen var 8,3 mm og en follikel som var ca 20 mm. Fikk beskjed av klinikken om å sette ovitrelle i dag også blir det innsett på søndag!
Så spennende!! En dag etter meg altså :D Og mye fortere enn du trodde? Har du tatt eggløsningstester? Eller hadde du ingen anelse om at du hadde en så stor follikel og nærmer deg eggløsning? Ble mange spørsmål. Haha

Ja opprinnelige skulle jeg ha innsett I september, men så hadde de plass nå i august. Så det var jo mye tidligere enn forventet. Har bare tatt clearblue advanced, men ikke fått stillestående smiley enda. Men hadde ingen aning om hvorden jeg lå ann sånnsett. Trodde el skulle komme om noen dager, og få innsett neste uke en gang. Men så blir det el i morgen og innsett på søndag.
Blir en spennende helg for oss begge! :happy:

Så spennende!! En dag etter meg altså :D Og mye fortere enn du trodde? Har du tatt eggløsningstester? Eller hadde du ingen anelse om at du hadde en så stor follikel og nærmer deg eggløsning? Ble mange spørsmål. Haha
Ja opprinnelige skulle jeg ha innsett I september, men så hadde de plass nå i august. Så det var jo mye tidligere enn forventet. Har bare tatt clearblue advanced, men ikke fått stillestående smiley enda. Men hadde ingen aning om hvorden jeg lå ann sånnsett. Trodde el skulle komme om noen dager, og få innsett neste uke en gang. Men så blir det el i morgen og innsett på søndag.
Det skulle være et svar på teksten din :bag:

Jaa da ble det egentlig fortere to ganger for deg :p Haha blir en veldig spennende helg på oss ja! Hvor mange embryoer har du på frys? Hadde du barn fra før?

Jaa da ble det egentlig fortere to ganger for deg :p Haha blir en veldig spennende helg på oss ja! Hvor mange embryoer har du på frys? Hadde du barn fra før?
Fikk 7 på frys og har et barn fra før. Men det her er første runde med ivf så veldig spent. Hva med deg?

Så gøy å endelig ha deg med! Lykke til med oppstart :Heartred
Under uttak tok jeg litt pause når det ble klart at vi fikk fryseforsøk, men nå som vi skal ha innsett har jeg begynt på igjen. Men jeg synes det uansett er greit å ha kontroll på det.
Tusen takk for lykkeønsker :smiley-angelic003
Håper det går bra for oss begge og gu’ så spennende for deg nå :smiley-angelic001

Gir tempingen deg innsikt i status eller er det for å ha kontroll? Jeg tror faktisk jeg lander på å la vær å tempe, men har ikke helt bestemt meg. Tror liksom hormonbehandlingen og stimuleringen og senere progesteron kommer til å gi rare verdier?

Nå skjer plutselig ting fort. Vært på ul i dag, slimhinnen var 8,3 mm og en follikel som var ca 20 mm. Fikk beskjed av klinikken om å sette ovitrelle i dag også blir det innsett på søndag!
Spennende! Kan jeg spørre om hvorfor du skal sette Ovitrelle, og ikke bare vente på eggløsning? Jeg tilhører også St Olavs, og kunne tenkt meg å få det på innsett nå i august, så kjekt å vite hva jeg kan bruke som argumentasjon :)

Back
Topp