August 2016

Dere som testet positivt, hvor lenge skal dere bruke Lutinus?
Jeg ble gravid på egenhånd, men fikk beskjed om å ta 3 Lutinus daglig og Ovitrelle sprøyte to ganger i uke.
Har ikke brukt noen medisiner før.
Er 4+3 nå.

Dere som testet positivt, hvor lenge skal dere bruke Lutinus?
Jeg ble gravid på egenhånd, men fikk beskjed om å ta 3 Lutinus daglig og Ovitrelle sprøyte to ganger i uke.
Har ikke brukt noen medisiner før.
Er 4+3 nå.
Jeg bruker cyclogest og skal bruke det 7 uker etter innsett. Det bli ca t.o.m uke 10

1 dag over IKM, negativ test

ImageUploadedByBV Forum1473238844.328382.jpg

rugedag 8.... kjenner jeg blir helt sprø denne gangen...er så innmari redd og frykten for at dette forsøket også ender negativt kommer snikende....tortur å vente disse dagene..
3 dager til jeg tar min første test og håper virkelig at magefølelsen slå feil for en gang skyld,..

mange er vi igjen som ikke har testet?

rugedag 8.... kjenner jeg blir helt sprø denne gangen...er så innmari redd og frykten for at dette forsøket også ender negativt kommer snikende....tortur å vente disse dagene..
3 dager til jeg tar min første test og håper virkelig at magefølelsen slå feil for en gang skyld,..

Magefølelsen din er sikkert bare forsvarsmekanismene som slår inn for å beskytte deg selv mot en skuffelse... Jeg har trua :) Håper det går bra :) Nå er det jo mange positive tester her siste tiden, så virker som det er tiden for medgang :) Håper du hiver deg på medgangsbølgen:) Jeg har jo igjen å teste, men jeg hadde innsett i dag så det er leeeenge til enda :)

Kjenner igjen alle disse følelsene.. hang in there.. så håper vi på det beste! <3

Rugedag 11.... Shit.. Er den for svak??

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    155,8 KB · Visninger: 129
  • image.jpeg
    image.jpeg
    355,8 KB · Visninger: 124
Back
Topp