Den nederste er jo sterkere...Vis vedlegget 195314
Hvorfor blir den ikke sterkere? Burde den ikke blitt det i dag?
Rugedag 5,6 og 7...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den nederste er jo sterkere...Vis vedlegget 195314
Hvorfor blir den ikke sterkere? Burde den ikke blitt det i dag?
Rugedag 5,6 og 7...
Jeg har troa på at det blir sterkere strek i morgen. Jeg heierÅhh, da håper jeg på det, krysser fingrenehar du registrert positiv test nå?
Ja, jeg så det, håper på sterkere i morgen uansett!Jeg har troa på at det blir sterkere strek i morgen. Jeg heier
Som du ser i ruge tråden, så ser du at mine var veldig svak de første dagene de også![]()
Er den?? Syns de ser så like ut liksom... Men er jo kanskje litt for tidlig å sammenligne de sånn da.. Håper på sterkere imorgen!Den nederste er jo sterkere...
Jeg bruker cyclogest og skal bruke det 7 uker etter innsett. Det bli ca t.o.m uke 10Dere som testet positivt, hvor lenge skal dere bruke Lutinus?
Jeg ble gravid på egenhånd, men fikk beskjed om å ta 3 Lutinus daglig og Ovitrelle sprøyte to ganger i uke.
Har ikke brukt noen medisiner før.
Er 4+3 nå.
Da er TD her, og jeg flytter inn på terminforum. Lykke til alle dere andre
Vis vedlegget 195922
Vis vedlegget 195923
Tusen takk, synes fortsatt det er helt sprøtt!Vet ikke om jeg noen gang fikk sagt det skikkelig, men GRATULERER da!!
Og masse lykke til med svangerskapetDette ser ut å gå så det suser
![]()

sender deg en stor klem <3
Helt fantastisk! Masse lykke til videre kjære deg!Da er TD her, og jeg flytter inn på terminforum. Lykke til alle dere andre
Vis vedlegget 195922
Vis vedlegget 195923
FantastiskDa er TD her, og jeg flytter inn på terminforum. Lykke til alle dere andre
Vis vedlegget 195922
Vis vedlegget 195923
Magefølelsen din er sikkert bare forsvarsmekanismene som slår inn for å beskytte deg selv mot en skuffelse... Jeg har truarugedag 8.... kjenner jeg blir helt sprø denne gangen...er så innmari redd og frykten for at dette forsøket også ender negativt kommer snikende....tortur å vente disse dagene..
3 dager til jeg tar min første test og håper virkelig at magefølelsen slå feil for en gang skyld,..
mange er vi igjen som ikke har testet?
Kjenner igjen alle disse følelsene.. hang in there.. så håper vi på det beste! <3rugedag 8.... kjenner jeg blir helt sprø denne gangen...er så innmari redd og frykten for at dette forsøket også ender negativt kommer snikende....tortur å vente disse dagene..
3 dager til jeg tar min første test og håper virkelig at magefølelsen slå feil for en gang skyld,..
mange er vi igjen som ikke har testet?
fantastisk! gratulerer!!Da er TD her, og jeg flytter inn på terminforum. Lykke til alle dere andre
Vis vedlegget 195922
Vis vedlegget 195923
Helt fantastisk! Masse lykke til videre kjære deg!Håper på å følge med deg, men venter til TD jeg også
![]()
FantastiskGratulerer så mye <3
Tusen takkfantastisk! gratulerer!!