August 2016

Gratulerer så mye igjen ❤️
Så nydelig stigning men fy så tidlig sterk!! :O :D :D
Ja, dette må du ha troa på!!! Kjempefin stigning<33 åååå, da håper jeg virkelig at vi sees i maigruppa etterhvert:D fantastisk!! <33
Tusen takk, det er så uvirkelig ❤️

Litt sterkere den jeg tok i dag å, så blir spennende å se i morgen. Kommer nok til å teste hver dag frem til testdato.. Jeg tror egentlig ikke på det :P

Ikke turt å flytte til terminforum enda. Men håper dere alle kommer dit :)

Rugedag 4... Jeg er så nervøs denne gangen ønsker jeg så at d skal gå.. Vet jeg er utrolig heldig som har fått ei jente..så vanskelig for å tro at d skal skje igjen.. Men ønsker så sterkt.. Blir liksom ikke kvitt følelsen av at d ikke går denne gangen heller..Men er nok mye nerver...alt for tidlig å kjenne noe nå...

image.jpeg
Trenger tolkning

Jeg fikk akkurat det samme i dag!!! Så bestemte meg for å kaste dagens test og teste på nytt i morgen. HCG skal jo dobles annenhver dag, så du må heller sammenligne den du tar i morgen!!

Strimler er generelt ikke så gode til å vise stigning så tidlig heller, så ikke gå i kjelleren om det er litt vanskelig å tyde. Egentlig blir de aldri ordentlig fine før etter IKM :)

Kan nok settes på at det ikke gikk denne gangen... :( IKM imorgen

ImageUploadedByBV Forum1473066653.291421.jpg

Rugedag 4... Jeg er så nervøs denne gangen ønsker jeg så at d skal gå.. Vet jeg er utrolig heldig som har fått ei jente..så vanskelig for å tro at d skal skje igjen.. Men ønsker så sterkt.. Blir liksom ikke kvitt følelsen av at d ikke går denne gangen heller..Men er nok mye nerver...alt for tidlig å kjenne noe nå...
Kjenner følelsen, men nå har ikke jeg barn fra før. Føler ikke at det har gått, men nå vet jeg jo ikke hvordan det føles når det går heller for det har jeg aldri opplevd. Men som du sier, sikkert alt for tidlig å kjenne noe på rugedag 4..

14 dager etter innsett i dag! Håper så inderlig jeg kan tolke denne testen som positiv etter to negative forsøk!

Helt klart positiv! :D Gratulerer så masse!!

Sikkert tidlig enda. :) Jeg testet ikke før dag 6, men både dag 6 og 7 er veldig like, før den plutselig ble en del sterkere på dag 8. Tipper at om jeg hadde testet på dag 5 hadde den nok lignet på dine :) Så det blir nok i morgen :D
Åhh, da håper jeg på det, krysser fingrene :D har du registrert positiv test nå?

Back
Topp