Truddelutt'n
Gift med forumet
Så nydelig stigning men fy så tidlig sterk!! :OIkke kommet lengre enn rugedag 9, men har hatt fin stigning.. Så begynner å få litt troaHer er mine fra rugedag 6 til 8
Vis vedlegget 195030
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydelig stigning men fy så tidlig sterk!! :OIkke kommet lengre enn rugedag 9, men har hatt fin stigning.. Så begynner å få litt troaHer er mine fra rugedag 6 til 8
Vis vedlegget 195030
Ja, dette må du ha troa på!!! Kjempefin stigning<33 åååå, da håper jeg virkelig at vi sees i maigruppa etterhvertIkke kommet lengre enn rugedag 9, men har hatt fin stigning.. Så begynner å få litt troaHer er mine fra rugedag 6 til 8
Vis vedlegget 195030
Gratulerer så mye igjen![]()
Så nydelig stigning men fy så tidlig sterk!! :O![]()
![]()
Tusen takk, det er så uvirkeligJa, dette må du ha troa på!!! Kjempefin stigning<33 åååå, da håper jeg virkelig at vi sees i maigruppa etterhvertfantastisk!! <33
Jeg fikk akkurat det samme i dag!!! Så bestemte meg for å kaste dagens test og teste på nytt i morgen. HCG skal jo dobles annenhver dag, så du må heller sammenligne den du tar i morgen!!Vis vedlegget 195128 Trenger tolkning
Vis vedlegget 195128 Trenger tolkning
Jeg fikk akkurat det samme i dag!!! Så bestemte meg for å kaste dagens test og teste på nytt i morgen. HCG skal jo dobles annenhver dag, så du må heller sammenligne den du tar i morgen!!
Kjenner følelsen, men nå har ikke jeg barn fra før. Føler ikke at det har gått, men nå vet jeg jo ikke hvordan det føles når det går heller for det har jeg aldri opplevd. Men som du sier, sikkert alt for tidlig å kjenne noe på rugedag 4..Rugedag 4... Jeg er så nervøs denne gangen ønsker jeg så at d skal gå.. Vet jeg er utrolig heldig som har fått ei jente..så vanskelig for å tro at d skal skje igjen.. Men ønsker så sterkt.. Blir liksom ikke kvitt følelsen av at d ikke går denne gangen heller..Men er nok mye nerver...alt for tidlig å kjenne noe nå...
Så trist!
Så trist!ivf neste? Krysser fingrene for en spire da!
Uffda...
Stor klem fra en annen som nettopp fikk negative tester..
Oktober.. Planlagt innsett i uke 42. Nå blir det hjemmeprøving om en ukes tidNår er du i gang igjen?
14 dager etter innsett i dag! Håper så inderlig jeg kan tolke denne testen som positiv etter to negative forsøk!
Sikkert tidlig enda.Vis vedlegget 195314
Hvorfor blir den ikke sterkere? Burde den ikke blitt det i dag?
Rugedag 5,6 og 7...
Åhh, da håper jeg på det, krysser fingreneSikkert tidlig enda.Jeg testet ikke før dag 6, men både dag 6 og 7 er veldig like, før den plutselig ble en del sterkere på dag 8. Tipper at om jeg hadde testet på dag 5 hadde den nok lignet på dine
Så det blir nok i morgen
![]()